• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koersen downloaden van dft.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

koosklomp

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Hallo!

Ik wil graag dat excel de koersen download vanaf deze webpagina:
http://www.telegraaf.nl/dft/koersen/koers_amsterdam/

Het gaat mij specifiek om de tabel waarin alle koersen van alle AEX fondsen staan.

In excel kan ik via: gevens/van web/ wel de tabel selecteren, maar vervolgens krijg ik foutmeldingen als Excel de tabel wilt importeren.

Lukt iemand van jullie om dit te downloaden?

Alvast bedankt!

Bedankt.

Er is wel een parallel, maar zoals je ziet in mijn vraagstelling werkt het bij DFT.nl juist niet met de functie importeer data van het web.

Daar zoek ik nu dus een vervanging voor, en tevens vraag ik mij af of jullie het wel lukt om vanaf dft.nl te downloaden.

Bedankt voor je bericht pixcel. Als ik je goed begrijp is het dus onmogelijk om met excel de tabel vanaf dft.nl te importeren?

Ik gebruik dft.nl ipv beurs.nl omdat ik ook wil beschikken over openingskoers (deze wordt door beurs.nl niet gegeven).

Bedankt!

Bedankt voor je bericht pixcel. Als ik je goed begrijp is het dus onmogelijk om met excel de tabel vanaf dft.nl te importeren?
Klopt. Als een webquery niet gelijk lukt dan altijd de html source even inspecteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan