Beste mensen,
Ik heb enkele bestanden gemaakt voor mijn werk. Simpel dingetjes...
Eén bestand per werkhuis. Er zijn 5 werkhuizen per regio. Ik ben verantwoordelijk voor 5 regio's.
De ploegbazen geven dagelijks in hoeveel personen er per klant gewerkt hebben. Dit wordt opgeteld, zo heb ik dagelijks een overzicht van de tewerkstelling per werkhuis. Zij hebben enkel het bestand dat over hun werkhuis gaat.
Ik kan dus makkelijk zien hoeveel personen er dagelijks per werkhuis gewerkt hebben. Dus voor regio A kan ik telkens de dagtotalen van 5 werkhuizen bekijken(5 verschillende bestanden). Dit wordt maandelijks ook in een grafiek gegoten...
Nu wil ik graag een apart bestand maken waar ik de dagtotalen kan bundelen per regio en dan een dagtotaal per regio kan maken. Is dit mogelijk zonder dat ik op elke vakje moet klikken en invullen = (en dan het vakje van dat bepaalde bestand)
ik heb de bestanden van 1 regio bijgevoegd + het gemeenschappelijk overzicht van die regio. Ik wil zo dus voor elke regio een gelijk bestand creëren en dan evt dit nog een gezamelijk bundelen.
Het is nog maar een prototype. Ik ben een absolute excel-leek en heb dit met behulp van een boekje gemaakt
Hopelijk is mijn vraag duidelijk.
Alvast bedankt.
Ik heb enkele bestanden gemaakt voor mijn werk. Simpel dingetjes...
Eén bestand per werkhuis. Er zijn 5 werkhuizen per regio. Ik ben verantwoordelijk voor 5 regio's.
De ploegbazen geven dagelijks in hoeveel personen er per klant gewerkt hebben. Dit wordt opgeteld, zo heb ik dagelijks een overzicht van de tewerkstelling per werkhuis. Zij hebben enkel het bestand dat over hun werkhuis gaat.
Ik kan dus makkelijk zien hoeveel personen er dagelijks per werkhuis gewerkt hebben. Dus voor regio A kan ik telkens de dagtotalen van 5 werkhuizen bekijken(5 verschillende bestanden). Dit wordt maandelijks ook in een grafiek gegoten...
Nu wil ik graag een apart bestand maken waar ik de dagtotalen kan bundelen per regio en dan een dagtotaal per regio kan maken. Is dit mogelijk zonder dat ik op elke vakje moet klikken en invullen = (en dan het vakje van dat bepaalde bestand)
ik heb de bestanden van 1 regio bijgevoegd + het gemeenschappelijk overzicht van die regio. Ik wil zo dus voor elke regio een gelijk bestand creëren en dan evt dit nog een gezamelijk bundelen.
Het is nog maar een prototype. Ik ben een absolute excel-leek en heb dit met behulp van een boekje gemaakt

Hopelijk is mijn vraag duidelijk.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: