Epson printer achteraan openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

misterke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2012
Geachte allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Epson Stylus BX600FW

Sinds een maand of 2, als de printer begon te printen en dan is die erg heftig met papier pakken, zakte het papier een beetje schuin, niet echt een probleem dacht ik. Nu als ik iets wil afprinten, neemt die het papier aan, maar gaat die niet verder, soms print die wel af, ik hoor de printerkop zijn afdruk geluid maken, maar het papier blijft zitten, een 5 tal cm in de printe zelf, ik denk niet dat het tussen de rol zit want het zit los en als ik het er uit trek is er een klein "kapje" of haakje aan de onderzijde van het papier, iets zit in de weg of blijft hangen dat dit haakje in het papier maakt

ik zou dus de printer achteraan willen openen om dit t controleren maar ik krijg hem langs geen kanten open.
heeft iemand hier een foto of gebruiksaanwijzing voor dat type?
Er zijn 2 zogenaamde druk openingetjes aan maar eentje daarvan heb ik al stukgemaakt, een dan nog gaat die niet open. Ik heb het dan over zowel de scanner als de scharnieren bovenop, het hele gedoe moet er af want er is geen andere zijdelingse opening te zien achteraan,

al bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt:
Hallo Misterke. Ik heb eens gekeken, wellicht kun je hier mee uit de voeten, als ik goed gelezen heb vanaf blz 84 Vastgelopen papier en nog veel meer. Klik

Beter kon ik niet vinden voor je. Wat een gedoe he. Pas op voor je handjes dat je er niet tussenkomt. Vooral met de printkip dat die niet terugslaat enz enz. :d

Ik hoop dat het je lukt. Succes ermee.

Hallo Misterke. Ik heb eens gekeken, wellicht kun je hier mee uit de voeten, als ik goed gelezen heb vanaf blz 84 Vastgelopen papier en nog veel meer. Klik

Beter kon ik niet vinden voor je. Wat een gedoe he. Pas op voor je handjes dat je er niet tussenkomt. Vooral met de printkip dat die niet terugslaat enz enz. :d

Ik hoop dat het je lukt. Succes ermee.

Hey manamana,

Bedankt voor de tip, maar dat is geen oplossing spijtig genoeg. het probleem zit echt aan de achter binnenkant en ik vind het nergens terug in de gebruiksaanwijzingen... :(
Ik heb al geprobeerd met papier dat dubbel zo dik is, stevig en hard, hopende dat dat het probleem zou verhelpen, maar het doet net het zelfde, een klein kapje onderaan het blad, er zit een klein obstakel in

nog iemand een idee of gelijkaardige ervaring?

Nou dat is wat. Heb je nog garantie?? Ik heb nog verder gekeken voor je maar kan niks zinnigs vinden hoe dat ding te demonteren. Zitten er nergens kapjes voor, ik bedoel van die kleine zwarte rondje, (kapje) die een schroefje afdekken, die je dus niet ziet, zodat je dat je dat ding uit elkaar kunt halen. Zit er een klik systeem achter op die printer, of iets links omdraaien in plaats van rechts om. Kun je de dekplaat er niet af halen. Anders even naar de winkel.
Jammer dat ik je niet verder kan helpen vanaf hier.:evil:

Klikje

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan