sabnzbd hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

StephenL1991

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
Hallo iedereen,

ben sinds vorige week wat beginnen te leren over nzb's en nieuwsgroepen etc. en dat bevalt me wel, heb nu al redelijk wat filmpjes gedownload..
maar ik stoot regelmatig tegen volgende problemen:

- Oftewel stopt hij een aantal mb's voor het einde met downloaden (alhoewel er nog steeds staat downloading) maar dit kan ik een dag laten staan en dan zit hij nog niet verder. Heb nu een seizoen van big bang theory afgehaald en staat al op 2 dagen 23408/23440 mb, en zo heb ik nog andere met exact hetzelfde probleem.

- Repair failed, not enough repair blocks (...)

- Invalid par2 files, cannot verify or repair

Nu zit ik nog in de beginfase hiervan, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik deze problemen kan oplossen?

Alvast bedankt guys!
Grts

Het zou niet aan de retentietijd mogen liggen. Sunnyusnet ken ik verder niet.
Probeer eens een andere client/usenetprovider of dat helpt. Eweka komt bijvoore\beeld heel uit goed uit de bus.
Verder zou het aan de upload van de bestanden kunnen liggen of de synchronisatie van de newsservers.

Er zijn ook hulpprogramma'tjes die je nzb file kunnen checken of de files die nodig zijn wel compleet op de server staan alvorens je aan de download begint.

Het zou niet aan de retentietijd mogen liggen. Sunnyusnet ken ik verder niet.
Probeer eens een andere client/usenetprovider of dat helpt. Eweka komt bijvoore\beeld heel uit goed uit de bus.
Verder zou het aan de upload van de bestanden kunnen liggen of de synchronisatie van de newsservers.

Er zijn ook hulpprogramma'tjes die je nzb file kunnen checken of de files die nodig zijn wel compleet op de server staan alvorens je aan de download begint.

Aan de retentietijd ligt het idd niet. Moest er iemand een directe oplossing hebben, aangezien die bestanden zo goed als gedownload zijn, let me know, ik heb nu al betaald voor sunnyusenet dus ik verander nu nog niet graag van provider. Moest er echt geen oplossing komen zal ik wel een andere proberen. :)

En kan je mij de naam geven van zo'n hulpprogramma?

Laatst bewerkt:
Je gebruikt SABnzbd, deze client kan automatisch PAR bestanden ophalen en beschadigde bestanden repareren.

Kijk eens of het aan de upload ligt. NZB Completion Checker is een voorbeeld van een programma waarmee je het e.e.a. kunt controleren:

http://www.zoon.dk/nzb-completion-checker/

Er kan natuurlijk ook een storing zijn bij SunnyUsenet.

Ik heb precies hetzelfde verhaal alleen gebruik ik Eweka als usenet provider.. Ik heb dit tevens bij meerdere TV-series.
Het probleem zit hem in het totaal overslaan van de NZB. SABNZB doet net alsof hij de nzb download, maar in feite doet ie dat niet eens.

Probeer 1 van deze nzb's maar eens handmatig te downloaden met een ander programma (bijv. Altbinz.) Je zult zien dat hij de NZB volledig zal overslaan.
Ik heb hier echter nog geen oplossing voor! Ik heb meerdere usenet providers gebruikt, en alle usenet providers slaan de NZB over.

Het lijkt wel alsof de tv-show is geblokkeerd in de binaries..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan