Skype op Samsung smartfone

Status
Niet open voor verdere reacties.

cannamon

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Hallo,
Heb me eindelijk een smartfone aangeschaft, een samsung met android besturingsysteem.
Ik heb de app skype geinstalleerd maar ik kan niet converseren met deze daar de microfoon niet werkt. Ik heb viber ook geinstaleerd maar bij deze werkt de mic ook niet.
Verdorie ik heb dat toestel gekocht om overal (hotspots) te kunnen skypen.
Weet iemand de oplossing?

Kijk even bij instellingen->volume of alle schuifjes naar rechts staan. Zet ze allemaal even op de helft. Anders even met Viber een vibergesprek voeren met een contact en tijdens dat gesprek je volume harder zetten met de volumeknop aan de zijkant van je toestel. Ik had gisteren met de Ace+ van mn vriendin hetzelfde...

Laatst bewerkt:
Ik zou haast denken dat je de smartphone op "Mute" hebt gezet.
Dat zou je ook moeten merken als je iemand belt, dat die jou niet hoort.

Tijs.

Kijk even bij instellingen->volume of alle schuifjes naar rechts staan. Zet ze allemaal even op de helft. Anders even met Viber een vibergesprek voeren met een contact en tijdens dat gesprek je volume harder zetten met de volumeknop aan de zijkant van je toestel. Ik had gisteren met de Ace+ van mn vriendin hetzelfde...

Ik heb ze inderdaad allemaal naar rechts geschoven, maar we hebben vier dezelfde toestellen en ze hebben het alle vier!!!!!!!!!

Ik zou haast denken dat je de smartphone op "Mute" hebt gezet.
Dat zou je ook moeten merken als je iemand belt, dat die jou niet hoort.

Tijs.

Nee hoor bellen werkt perfect het is alleen skype en viber waar de mic niet werkt.
En nee het staat niet op mute
:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan