problemen met update AVG Free

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Na het update van AVG software krijg ik volgende melding, het repareren lukt ook niet, wat kan ik het best doen zodat hij terug werkt?

foutavgupdate.jpg

AVG geeft vaak problemen ,neem een andere GOEIE scanner

scan nu eerst maar eens met MBAM

Laatst bewerkt:
In dit geval nog maar even wat websites bekeken en inderdaad gezien dat het bij meerdere gevallen het ging om een virus.
Download eens de Kaspersky virus removal tool of de Kaspersky TDDSKiller en voer deze uit.

vanschagen
scan nu eerst maar eens met MBAM

MBAM had geen uitkomst geboden bij andere gevallen. De online virusscanner tool van Microsoft wel.

Laatst bewerkt:
ik ben bezig met te scannen met Kaspersky virus removal , voorlopig nog niets gevonden en hij zit aan 94% dan eens proberen met dat ander programma

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
AVG free is prima hoor, sommige vinden het niks omdat ze niet weten hoe het werkt, dan is afkraken de oplossing.

Deïnstalleer hem eerst via Revo Uninstaller als gevorderde, alle registersleutels en verwijzingen ook verwijderen en installeer hem opnieuw als Mbam klaar is en je nog problemen ermee ondervind.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
mbam heeft het niet kunnen oplossen en ik kan het programma niet uninstalleren.

zie afbeelding welke fout hij weergeeft Naamloos.jpg

nu is het een andere foutmelding dat hij weergeeft nadat ik de updat naar 2013 heb geprobeerd.

namelijk Anti Rootkit stuurprogramma niet gevonden .

Moet je daarvoor nu betalen als je die wilt hebben?

Reboot en ga via F8 naar veilige modus en deïnstalleer alles van AVG met die Revo uninstaller, reboot en installeer die 2013 versie opnieuw, kijk of dat zo wil.

ik heb een systeemherstel gedaan en dan de update opnieuw geprobeerd te installeren en dit is gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan