World of Tanks

Status
Niet open voor verdere reacties.

CooleColin11

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Beste Forum leden,

Ik heb World of Tanks gedownload. Voor de rest goed gegaan alleen een beetje traag gedownload. Nu het probleem: Ik start World of Tanks op, je komt dan eerst in het main menu uit dan zoekt hij eerst naar taalpakketen of iets dergelijks. En dan kan ik op start drukken doe ik ook. Maar dan gaat het main menu weg. En dan komt er een wit scherm en vloep weer weg. Daarna kan je wel wachten maar gebeurt er niks.

Hoe kan ik dit oplossen?

Groet CooleColin11

Ja want deze pc kan 1 gb aan en dat spel bevat 11 gb. Dus 10 gb te kort. En daarom start client niet op

Die 11GB zal installatie ruimte zijn, niet het gebruik van het fysieke geheugen.

Installatie ruimte is de ruimte die je kwijt bent om het spel te installeren. Als het spel draait dan gebruikt het fysiek geheugen om te werken. Dat is wat anders dan je harde schijf opslag.

Ik neem tenminste aan dat je met "bdl" het woord "bedoel" aan wil geven.

Ja bdl= bedoel. Kan je anders in de chat komen?

En dan vraag ik me zeer af waarom het client niet opstart. Want verder start het main menu zonder moeite op

Laatst bewerkt door een moderator:
Legaal of niet, torent mogelijkheden niet op Helpmij.nl.

torrents zijn uit... het zijn magnets! maar oke.\

Je moet hem maar gewoon opnieuw proberen te downloaden, en anders zet je het op hun forum die spelen het ook.

Probeer maleware te verwijderen, kan werken ik heb alleen geen idee welk programma volgens mij macafee ofzo. Bij mij had ik dit met de sims 3 en het werkte.

Crash sorry maar een magnet met freeware is niet echt iets illegaals

Laatst bewerkt:
Crash sorry maar een magnet met freeware is niet echt iets illegaals
Laatste wat ik er over zeg. Wij hebben geen capaciteit om dit soort links na te kijken, dus in het algemeen mogen ze niet geplaatst worden. Zoals gezegd legaal of illegaal niet.

@crash oke ik snap sorry.... ik wou alleen goed helpen :(

@coolcolin11 en?

Laatst bewerkt:
http://worldoftanks.eu/game/

Is gewoon een gratis game en hoef je helemaal niet een andere via een torrent voor te hebben, 30 reply's teveel hier.
Eerst je PC eens goed laten draaien, die game stelt qua eisen niets voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan