ingebouwde webcam werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet119

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2012
De ingebouwde webcam op mijn laptop doet het niet meer.
In een opruimwoede heb ik waarschijnlijk iets weggesodemieterd. Wie kan mij helpen?

ik heb ....

Medion Akoya P6612 Notebook (MD97110)

garantie allang verlopen, dus bij Medion of Aldi kan ik allang niet meer terecht.
Volgens mij was er ook iets van "Cyberlink Youcam"

Ik zal waarschijnlijk een stuurprogramma voor camera drivers moeten downloaden, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee. Wie kan mij helpen?

Gister had iemand contact via videochat Facebook. Ik kan hen zien en horen, zij kunnen mij horen, maar dus niet zien!
wie heeft DE :) oplossing voor me?

Systeemherstelpunt terugzetten van toen alles nog wel goed werkte

Daar verschillen we van mening over!

TS kan klaarblijkelijk met de link van Vanschagen niet uit de voeten.
Dan is systeemherstel een eenvoudigere oplossing.
En aangeven dat het niet altijd werkt, weet je pas na het geprobeerd te hebben.

Hallo,

@zoefff, het is wel zo vaak genoeg dat systeemherstel niet werkt of je in de steek laat... Want met systeemherstel kan je geen halfjaar terug...

@TS, ik heb je in mijn vorige post de directe download link.

Hallo,

@zoefff, het is wel zo vaak genoeg dat systeemherstel niet werkt of je in de steek laat... Want met systeemherstel kan je geen halfjaar terug...

@TS, ik heb je in mijn vorige post de directe download link.

Mijn dank. Ik ga downloaden en uitproberen, kijken of het weer gaat werken! :thumb:

Als Piet maar geholpen wordt, daar gaat het om.
Soms leiden er meerdere wegen naar Rome.

Terugplaatsen van systeemherstelpunten is afhankelijk van de beschikbare grootte en de intensiteit waarmee iemand progjes installeert dan wel verwijderd.
Een half jaar terug kan dus best mogelijk zijn!
Maar de opruimworde is neem ik aan niet van 6 mnd terug!

Ik ga deze week even testen of het weer werkt. Probleem oplossen vergt meestal wat tijd.... dus kom er snel op terug

:thumb: helemaal te gek, dankzij jullie goede raadgevingen is het probleem geen probleem meer en werkt mn webcam weer
dank! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan