Stormbreaker
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 16 nov 2009
Weet je zeker dat je het in een maand bij elkaar hebt gespaard?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die pc is de deur uit voordat jij hem kan betalen....
verder is er een veiling dus de hoogste die bied die krijgt hem!
Ik durf er niet zo goed over te adviseren, sommige anderen denken er weer anders over. Mijn advies, voor zover ik een simpele tip een advies noem, is om sowieso niet hoger dan €650 te gaan.
Ik zie op tweakers in jouw prijsklasse niets spectaculairs behalve dat je voor €850 een gehele gamesetup kan krijgen: http://tweakers.net/aanbod/491043/game-set-up-i5-ssd-sli-opstelling-bluray-26-inch-iiyama.html
Die is naar mijn mening veel te duur vanwege de verouderde processor en videokaart maar dit systeem is zeker niet antiek, er zit zelfs een SLI opstelling in waardoor de verouderde videokaarten toch iets krachtiger worden. Wel is het moederbord alleen compatible met socket 1156 processoren en dat zijn first generation processoren.
Kortom: toch een aantal puntjes om de prijs te laten zakken, vraagprijs inclusief alles is €850, ik zou €750 bieden, hooguit.
@stormbreaker Die pc leek mij ook wel een goedeOver de technische mensen, mn vader zou dan misschien wel mee willen. De assemblage doet ook mijn vader + hij heeft al het besturingsysteem. Zou deze computer beter zijn dan de pc die ik eigenlijk wil: i5 3450 + 7950?
@firestorm voor een nieuwe computer zal ik dat zeker doen, maar ik dacht echt dat ik beter die pc zou kunnen halenAls het een tweede handse pc is, die beter is en zo weg zou zijn, zou ik misschien wel geld van mijn ouders mogen lenen.
Maar laat al dit maar, ik ga wel voor de nieuwe, meer garantie enzo![]()
De tweedehands hoeft uiteraard niet meer geassembleerd te worden, die wordt zelfs met besturingssysteem+office+virusscanner geleverd. Deze pc is natuurlijk niet beter dan een systeem met een i5 3450 en een HD 7950 maar die combi krijg je ook niet voor de prijs die je voor de tweedehands wil betalen. Ik denk dat je een HD 7950 sowieso uit je hoofd moet zetten, dat gaat hem niet worden, je moet dan zo bezuinigen op andere onderdelen dat er geen evenwichtige verdeling meer is. Je wilt ook een goede voeding etc. hebben.@stormbreaker Die pc leek mij ook wel een goede Over de technische mensen, mn vader zou dan misschien wel mee willen. De assemblage doet ook mijn vader + hij heeft al het besturingsysteem. Zou deze computer beter zijn dan de pc die ik eigenlijk wil: i5 3450 + 7950?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.