Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Paquero, nee, je kan je geheugen alleen overklocken maar niet met 1600 Mhz uitbreiden. Bij deze game pc, die een aanzienlijk goedkoper startbod heeft, zit wel een moederbord die je met 1600 Mhz geheugen kan uitbreiden: http://tweakers.net/aanbod/492855/stryker-gaming-pc.html Er zit trouwens al 1600 Mhz geheugen in. Deze pc lijkt mij een hele goede optie maar het is wel bieden dus men kan zo hoog bieden als men wil, dat is een heel groot nadeel. Ik zou hier voorlopig €575 voor bieden maar deze pc is wel rond de €700 waard...
 
Als ik op die pc zou bieden zou ik liever op het geld voor een nieuwe wachten ;)
 
@Paquero, ik snap je niet. Eerst kom je hier weer aanzetten omdat je wilt bieden op de tweedehands pc die we gisteren hebben besproken. Vervolgens post ik, altijd strevend naar het beste advies voor de beste prijs, een pc die nog beter aan jouw eisen voldoet voor een lagere prijs. Daarna zeg je weer dat je moet sparen voor een nieuwe. Je hebt nu €600 gespaard, met dat geld zou je die laatste pc die ik postte ws. direct kunnen kopen aangezien het hoogste bod nu €500 is.
 
@compfreak jazeker :p zo slecht is mn pc, ik kan niks anders, zelfs met W:ET heb ik nog lag
@stormbreaker het bezuinigen bij die pc valt wel mee, tenminste dat dacht ik. + SSD en cardreader zijn niet echt nodig.
@sub hmm ik zal inderdaad wel even kunnen rvagen aan mn pa dan ;)

Misschien kan ik eerst 650 bieden?
en misschien (als ik hem koop) geheugen uitbreiden naar 8 GB 1600 mhz?

Zou dit systeem beter zijn dan die ik eigenlijk wil?
@Paquero Dan heb ik je daar een keer gezien mijn game nick is rezta ik weet niet of je dat wat zegt of de clan Deltacommanders.
 
@Paquero Dan heb ik je daar een keer gezien mijn game nick is rezta ik weet niet of je dat wat zegt of de clan Deltacommanders.

Ik wou je een privébericht sturen, maar dat kan blijkbaar niet. Dus ja, ik ben dc member en rezta zegt me iets ja :p

(sorry ;))
 
@subplayer, welke computer advies jij, http://tweakers.net/aanbod/483115/z...i7-920-en-crossfire-2gb-xfx-hd-6950s-xxx.html of http://tweakers.net/aanbod/492855/stryker-gaming-pc.html ?
Of adviseer jij Paquero om beter door te sparen voor een nieuwe computer?

Ik persoonlijk denk dat een nieuwe computer de voorkeur moet genieten maar dan moet Paquero wel de beschikking over €800 hebben. Ik weet natuurlijk niet hoe snel ie dat heeft en of hij het er met zijn ouders al volledig over eens is. Het is dan ook een erg lastig verhaal want een tweedehands voor wat minder geld zou ook heel mooi zijn...
 
Die eerste is echt wel zeer mooi voor zijn prijs :eek:, en kijk ook wat je er allemaal bij krijgt. Ik zou voor de Stryker gaan, echte bang for buck en die is ook nog future proof wat de cpu betreft. Je moet ook rekenen dat de gpu na 1-2 jaar ook makkelijk te upgraden is. Ik zou zeker de Stryker kiezen. De andere is natuurlijk veel beter maar je betaalt er veel meer voor. +200 euro voor die videokaart maar je krijgt er al die games niet bij.
Met een single HD 6950 kan je ook al bijna elke game op ultra. Dit is een zeer goede deal.
Edit: Zag net dat hij wel een aftermarket cooler heeft.
 
Laatst bewerkt:
@subplayer, dat denk ik ook. Als Paquero €600 biedt moet de verkoper toch toehappen? Ik denk dat als dat niet gebeurd Paquero hem wel voor €700 krijgt. En inderdaad, kijk eens wat je er allemaal bij krijgt aan games.
Maar dan moet Paquero wel met iemand die er écht verstand van heeft naar de verkoper toe gaan en vragen of ze het systeem even van binnen kunnen bekijken. Het is een open kast dus als de verkoper wil dat de kast niet open gaat (wat ik mij zo niet kan voorstellen) is er ook nog geen man overboord. Daarna kan er een half uurtje getest worden en er zitten genoeg games op om te testen. Ik zou dan F1 2012 testen, dat is wel één van de meest recente games.
 
Ik heb nog geen idee of mijn vader een tweedehandsje ziet zitten, maar ik kan het straks vragen.
Ook heeft mijn vader veel verstand ervan, toevallig is mijn broers pc net stuk gegaan en na 5 minuutjes kijken wist hij waarschijnlijk al wat er was. De verkoper woont bij Amsterdam ergens, is wel ver rijden vanaf Apeldoorn ;)

Wat ik zelf vandaag had samengesteld was dit: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/400707 , zou ik dan beter voor die tweedehandse kunnen gaan of deze?
 
H77 moederbord nemen en ipv i5 3570, 3450 nemen (geen snelheidsverschil). Jouw samenstelling is ongeveer even goed als die stryker.
Maar:
-Mindere koeling
-Niet overclocken
-Geen SSD
-Geen besturingssysteem
 
@Paquero, die zit er niet op. Maar nogmaals, je kan de pc voor aankoop een half uurtje testen met een intensieve game, vraag of dat mag en anders kan de koop niet doorgaan. Dan durf ik wel zeker te zeggen dat dat mag. En als er iets mis gaat, je zegt dat je vader heel handig is en heel snel de oorzaak weet vast te leggen. Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken. Maar uiteraard geldt: beter nieuw dan tweedehands. Hier lijkt het echter dat het toch beter is om voor een goede gebruikte pc te kiezen. Wat wel vervelend is is dat de verkoper weinig zegt over de staat van de pc dus ik zou eerst contact zoeken en vragen of er in het laatste half jaar hardware problemen van ernstige aard waren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan