Op mijn laptop, waarop ik 3 gebruikers heb staan, loopt bij 1 van de 3 accounts outlook 2007 helemaal vast.
Ik kan outlook openen maar verder blijft het balletje draaien en doet programma helemaal niets meer. Afsluiten lukt ook niet, ctrl-alt-del werkt ook niet meer.
dus dan gewoon de aan en uit knop!
"Outlook heeft een probleem vastgesteld met het bestaande exemplaar NormalEmail.dotm"
Lijkt serieus, maar misschien hopelijk eenvoudig op te lossen??
vreemd dat mail bij andere accounts wel gewoon werken, maar ik schijn ook wel problemen met ctrl-alt-del te hebben.
ben nu malwarebytes aan het runnen, in de hoop dat iets gevonden wordt??
gister al wel snelle scan gedaan maar die heeft niets gevonden, nu dus een complete scan.
Heeft iemand een vergelijkbaar probleem op weten te lossen?
Ik kan outlook openen maar verder blijft het balletje draaien en doet programma helemaal niets meer. Afsluiten lukt ook niet, ctrl-alt-del werkt ook niet meer.
dus dan gewoon de aan en uit knop!
"Outlook heeft een probleem vastgesteld met het bestaande exemplaar NormalEmail.dotm"
Lijkt serieus, maar misschien hopelijk eenvoudig op te lossen??
vreemd dat mail bij andere accounts wel gewoon werken, maar ik schijn ook wel problemen met ctrl-alt-del te hebben.
ben nu malwarebytes aan het runnen, in de hoop dat iets gevonden wordt??
gister al wel snelle scan gedaan maar die heeft niets gevonden, nu dus een complete scan.
Heeft iemand een vergelijkbaar probleem op weten te lossen?