Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkBos

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2011
Ik heb een vraag aan de leden van HelpMij.
Ik gebruik Windows 7 Home Premium,nu wil het geval dat ik
plotseling niet meer Windows Media Player kan gebruiken.

Dit geldt voor alle extensies zoals bijvoorbeeld mp4 ,avi enzovoort
en ook andere extensies dus. Ik vermoedt dat ik waarschijnlijk ergens
een Codec heb verwijdert of per ongeluk andere dingen heb verwijdert,ik weet het niet precies.

Misschien weet iemand een oplossing ?
Alvast Bedankt ! Henk

Laatst bewerkt:
Kijk dan als eerste eens in de prullenbak.
En vertel eens wat er precies gebeurt en wat je ziet als je wil doen wat je altijd deed.
Met een beschrijving van eventuele foutmelding erbij.

Ga maar zelf even in de tijd reizen in je digitale mind en terug naar het punt waar je begon toen je bent gaan slopen.
(ergens in de instellingen? Opties?)
Ga die route nog maar eens nalopen, misschien kan je je dan weer voor de geest halen wat je precies gedaan hebt.
Wij kunnen dat niet raden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deinstalleer wmp eens vanuit de configuratiescherm in programma's en onderdelen.
Van daaruit na een reboot wmp weer opnieuw installeren(windows dvd nodig), de standaard codecs worden dan opnieuw meegeinstalleerd. Werkt het dan nog niet met bepaalde extensie heb je alsnog externe codecs nodig.

@erik777
Iets vriendelijker opstellen zou ook wel eens mogen, niet iedereen kan eenvoudig met zijn pc problemen omgaan, anders wordt de vraag hier niet voorgelegd.

@erik777
Iets vriendelijker opstellen zou ook wel eens mogen, niet iedereen kan eenvoudig met zijn pc problemen omgaan, anders wordt de vraag hier niet voorgelegd.
Onderbouw mijn onvriendelijkheid en vertel me waar het jou emotioneel raakte. :)
Vanuit mijn beleving ben ik niet onvriendelijk, maar begin ik bij het begin.
Ik probeer de TS eerst zijn gangen na te laten lopen zodat hij weer weet wat hij gedaan heeft.
Het was ook niet onvriendelijk bedoelt, maar realistisch.

Als dan de TS de volgende keer weer iets wil veranderen in zijn systeem of programma, zou hij eerst informatie er over kunnen zoeken, zodat hij de volgende keer niet in de problemen komt.

Ik adviseerde de TS pijlsnel zijn structuur te veranderen van dingen veranderen en dan niet meer weten wat gedaan te hebben. Je kan ook een kladblok bestand openen en typen wat je allemaal doet, dan is het simpel te weten wat je gedaan had.
Iemand die maar wat verwijdert zonder te weten wat ie deed, zoals de TS zelf al vertelde, die is dan zijn eigen problemen aan het creeeren, als dat als onvriendelijk wordt ervaren als dat zo getypt wordt, dan kan je dus die mensen ook niks leren.
Als de TS die structuur kan veranderen, kan die een structuur handhaven wanneer die iets wil veranderen eerst de juiste info te vinden, want op internet is zat info te vinden.
Als het erg bot en onpersoonlijk overkwam op jullie, dan spijt mij jullie beleving er in.
Dus het is niet zo bedoeld zoals jullie het beleven.
MVG, mij.

Wat ik als onvriendelijkheid zie:
Schelden, boos worden, iemand ergens toe dwingen, iemand voor paal zetten, ik had niet de intentie en zie het ook niet terug in mijn teksten.
Dus dan vraag ik me af waarom je mij in jouw context plaatsen wil......

Laatst bewerkt:
De opmerking waar het mij om ging is nu door een mede mod verwijderd.
Ik baseer mijn opmerking niet alleen op basis van je reactie uit deze topic.
En met deze woorden sluit ik deze discussie.

Ik vindt het allemaal prima, als je maar realistisch blijft ook :D
Dat je wel realistisch blijft in hoe je windows gebruiken kan, en ook wat je niet moet doen is soms belangrijk.

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag aan de leden van HelpMij.
Ik gebruik Windows 7 Home Premium,nu wil het geval dat ik
plotseling niet meer Windows Media Player kan gebruiken.

Dit geldt voor alle extensies zoals bijvoorbeeld mp4 ,avi enzovoort
en ook andere extensies dus. Ik vermoedt dat ik waarschijnlijk ergens
een Codec heb verwijdert of per ongeluk andere dingen heb verwijdert,ik weet het niet precies.

Misschien weet iemand een oplossing ?
Alvast Bedankt ! Henk

Ik heb gedaan wat Jackall mij heeft geadviseerd maar dat werkte helaas niet. Ik heb een site gevonden
waarin het verwijderen van Windows Media Player wordt beschreven op de wijze zoals beschreven door Jackall .
Maar zonder resultaat helaas.
Ik ga verder zoeken ! De URL van de site is : http://www.mydigitallife.info/how-t...l-windows-media-player-12-wmp12-in-windows-7/
Misschien weet iemand anders nog een oplossing ? Bye Bye ! Ik wacht af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan