hallo mensen, hier mijn probleem 

ik heb onlangs mijn pc volledig herinstalleert, ik had daarbij alles grondig geformatteerd .
en heb dan windows xp home edition geïnstalleerd ,deze kon automatisch opstarten vandaar ,nadat
deze succesvol geïnstalleerd was heb ik dan vandaar windows 7 op een andere partitie geïnstalleerd.
deze werkt ook perfect nu ,maar ik heb te kampen met een bijkomend probleem.
omdat deze pc toch al enkele jaren mee gaat ben ik intussen het programma voor mijn video kaart
ergens spoorloos geraakt ,nu ja niet direct een groots probleem windows kan dit ergens zelf wel ondersteunen.
maar het is toch niet wat het was voordien !!!
dus ben ik op zoek gegaan en heb hier en daar wel wat drivers gevonden maar deze blijken niets te doen of veroudert te zijn .
nu zou je zeggen "aja je hebt gewoon een nieuwere update op je pc" jah dat is ook het geval,
maar toch blijf ik kampen met het probleem dat ik echt geen goede beeld revolutie niet meer heb .
wat ik erg lastig vind ik denk dat iedereen zo wel denkt.
mijn pc draait net of ik achter een pc zit waar win 95 op staat of zo slecht dus!
nu heb ik wel alle gegevens die ik maar kon vinden bij mij dus zal deze even achterlaten
dit is wat ik vind als ik onder start uitvoeren dxdiag ga opzoeken
naam :standaard VGA grafische adaptor
FABRIKANT : standaardbeeldschermtypen
CHIPTYPE :NVIDIA
DAC-type :8 bit
TOTAAL geheugen : n.v.t.
HUIDIGE : 1280x1024(32 bit) (1hz)
weergavemodus :------
beeldscherm : algemeen niet pnp beeldscherm
stuurprogramma :VGA
versie : 6.1.7600.16385
DATUM :14/07/2009
ondertekend : ja
stuurprogrammamodel: onbekend
en dan na een scan via een programma op netwerk
vind ik nog volgende gegevens
geforce 4ti 4200 with
AGP8X
maar daar staat dan ook het volgende bij
"Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time."
dus vraag ik mij af hoe komt het dat mijn beeldkwaliteit toch zo slecht is terwijl ik vroeger op de zelfde pc niets anders van
hardware een heel goede resolutie had
wie weet hier raad mee

ik heb onlangs mijn pc volledig herinstalleert, ik had daarbij alles grondig geformatteerd .
en heb dan windows xp home edition geïnstalleerd ,deze kon automatisch opstarten vandaar ,nadat
deze succesvol geïnstalleerd was heb ik dan vandaar windows 7 op een andere partitie geïnstalleerd.
deze werkt ook perfect nu ,maar ik heb te kampen met een bijkomend probleem.
omdat deze pc toch al enkele jaren mee gaat ben ik intussen het programma voor mijn video kaart
ergens spoorloos geraakt ,nu ja niet direct een groots probleem windows kan dit ergens zelf wel ondersteunen.
maar het is toch niet wat het was voordien !!!
dus ben ik op zoek gegaan en heb hier en daar wel wat drivers gevonden maar deze blijken niets te doen of veroudert te zijn .
nu zou je zeggen "aja je hebt gewoon een nieuwere update op je pc" jah dat is ook het geval,
maar toch blijf ik kampen met het probleem dat ik echt geen goede beeld revolutie niet meer heb .
wat ik erg lastig vind ik denk dat iedereen zo wel denkt.
mijn pc draait net of ik achter een pc zit waar win 95 op staat of zo slecht dus!
nu heb ik wel alle gegevens die ik maar kon vinden bij mij dus zal deze even achterlaten
dit is wat ik vind als ik onder start uitvoeren dxdiag ga opzoeken
naam :standaard VGA grafische adaptor
FABRIKANT : standaardbeeldschermtypen
CHIPTYPE :NVIDIA
DAC-type :8 bit
TOTAAL geheugen : n.v.t.
HUIDIGE : 1280x1024(32 bit) (1hz)
weergavemodus :------
beeldscherm : algemeen niet pnp beeldscherm
stuurprogramma :VGA
versie : 6.1.7600.16385
DATUM :14/07/2009
ondertekend : ja
stuurprogrammamodel: onbekend
en dan na een scan via een programma op netwerk
vind ik nog volgende gegevens
geforce 4ti 4200 with
AGP8X
maar daar staat dan ook het volgende bij
"Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time."
dus vraag ik mij af hoe komt het dat mijn beeldkwaliteit toch zo slecht is terwijl ik vroeger op de zelfde pc niets anders van
hardware een heel goede resolutie had
wie weet hier raad mee

Laatst bewerkt door een moderator: