Red Faction Guerilla: trainer gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Ik ben op zoek naar een werkende trainer voor Red Faction Guerilla. Ben niet zo'n supergamer maar wil wel af en toe wat spelen.

Heb een aantal geprobeerd, maar buiten 'on' en 'off' doen ze niet wat ze zouden moeten doen...

Steam, Retail, of gedownload?

Op deze site staan een paar goede; *KNIP*
Deze site is overigens heel handig als je trainers nodig hebt.

Misschien weet je dit al, maar op somige Anti-virus programma's krijg je een "False "positive"
Dat is een "nep" melding, komt door bepaalde codes in .dll of .exe bestanden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie!

Punt is dat ik een paar trainers heb, waarvan ik me kan herinneren dat er idd 2 werkten. Helaas nu niet meer, je hoort wel 'on' etc. maar ze doen dus verder niets.

't is Retail, wist ook niet dat dit verschil maakt.
Staat er dan bij welke je voor retail moet gebruiken? Ik ga even kijken....

Lees net dat ook bij de trainer comptabiliteitsmodus speelt en als admin uitvoeren.

Laatst bewerkt:
Dat maakt meestal niet uit, probeer gewoon een paar trainers en kijk welke werkt

Eentje binnengehaald die ik blijkbaar ook al had, loopt met admin en comptab. instellingen nog steeds vast.

Krijg ook steeds een melding dat Windows Live client niet meer werkt. Betekent dit misschien dat het om deze reden vastloopt? Wat is hiervoor de oplossing?

Dan klopt de versie waarschijnlijk niet, rechtermuisknop op je shortcut of het .exe bestand van het spel. Dan eigenschappen en dan de tab "Details" en kijk of er een versie bij staat. zo nee. probeer in de game te kijken welke versie het is, soms staat het daar ook.

@RazerZ1911,

Ik heb de link verwijderd, gezien je daar ook nocd-cracks kunt downloaden.;)

Krijg ook steeds een melding dat Windows Live client niet meer werkt. Betekent dit misschien dat het om deze reden vastloopt? Wat is hiervoor de oplossing?

Komt door de trainer, je kunt proberen een soort xlive patch te gebruiken, maar dan kunnen de saves soms niet meer laden.

via .exe bestand: versie is 1.0.0.2. Heb nu een bescheiden trainer v. 1.0.2.2. Die zou het mogelijk aan moeten kunnen, ik zal 'ns kijken.

Ik denk dat je ook eens de V1.O trainers daarop kunt proberen

Want ik dacht dat 1.0.0.1 en 1.0.0.2 onder v1.0 vallen

Ok ga ik proberen, dank i.i.g.

Krijg ook steeds bij de crash deze melding, lijkt me ook niet helemaal ok:

RFG.jpg

Dat heeft met het bestand xlive.dll te maken, dit beveiligd je savegames, waardoor cheaten lastiger is :P
Je kunt xliveless proberen maar dan werken je saves geloof ik niet meer

Oww.. nou, dat sla ik liever even over dan.
Maar ik moet wel steeds me aanmelden toch? Of hoeft dat niet? (gaat wat verder dan de trainerprobs...).

Ik begrijp dat je Steam nodig hebt als je op internet wilt spelen. Maar om lokaal te spelen moet ik me toch aanmelden bij Windows Live?

Ok, alleen begrijp ik die werkwijze niet helemaal.
Je speelt toch gewoon een spel op je eigen computer.

Net zoiets als de diverse apps die alleen nog via de Cloud te benaderen zijn...

Als je eens op Xlive hebt ingelogd en gespeelt hebt slaat hij dat daar op, als je dan offline gaat word je progress opgeslagen en daarna naar de cloud geupload.

Ok, begrijp ik min of meer.

Maar als dit dan steeds crashed moet ik maar beter beginnen zonder Xlive en puur lokaal werken, zonder ingelogd te zijn op een eerder moment?

aanvullend: het (inmiddels irritante) gedoe van MOETEN werken met die account om je spellen te kunnen opslaan, is tegelijkertijd een pain in the ass. Het crashed nl. steeds.
Is hier nu niets op te verzinnen? :confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan