Xbox gameplay recorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markje530

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Hallo,

Ik wil graag mijn xbox gameplays opnemen op mijn laptop en tegelijkertijd ook op mijn tv nog kunnen kijken. Mijn tv is niet hd maar ik hoef ook niet hd te recorden. Nou heb ik even op het internet gezocht en vond ik de Easycap en Dazzle. Ik heb even verschillen gekeken en heb besloten dat ik voor de easycap ga. Nou heb ik om aan te sluiten ook nog 2 av kabels nodig die aan bijde kanten geel rood wit zijn. Ook heb ik nog 3 splitters nodig die er voor zorgen dat ik via mijn laptop en tv tegelijk kan kijken en recorden. Mijn vraag is waar ik dit zo goedkoop mogelijk kan krijgen. Het liefst een Nederlandse winkel of site. Als je nog betere oplossingen hebt mag je dat ook zeggen.

Alvast bedankt, Mark

Laatst bewerkt:
Bij Allekabels.nl kan je die dingen heel goedkoop vinden, zal zo in edit linkie erbij zetten!
Hoeveel meter moeten de kabels zijn?

DIT zou moeten werken.

Laatst bewerkt:
Bij Allekabels.nl kan je die dingen heel goedkoop vinden, zal zo in edit linkie erbij zetten!

Bedankt, alleen ik had op een Engelse site ook van die composiet verloopstekkers gevonden alleen daar waaren ze een paar cent per stuk. En ik vind op deze site de easycap niet, weet je daar ook nog een site voor?

Trouwens, vergeten in mijn bericht te zetten, maar het liefst wil ik geen easycap dc60 maar een dc60+

Als je die op de engelse site bestelt zal het lage kwaliteit of je word voor gek gehouden.
Is 2,5M goed?
Maar je hebt die easycap dc60+ al of moet je die nog kopen? of wil je dat ik er een zoek?

groetjes

2,5 m is goed maar als het kleiner kan graag. De easycap moet ik nog kopen en het liefst wou ik die op de zelfde site als ik de kabels koop i.v.m verzendkosten. Nog iets, ik las net dat de dc60+ niet heel veel extra heeft dus ga ik voor de dc60

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

"Mijn vraag is waar ik dit zo goedkoop mogelijk kan krijgen."

Reeds regelmatig dergelijke "dongles" gekocht op e-bay (China/Hong-kong)

Meestal na +/- 4 weken in de bus.

Hier te koop :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...ap&_fln=1&_sc=1&_sop=15&_trksid=p3286.c0.m283

Peter

Bedankt, maar ik wil eigelijk wel hd recorden. Mijn budget is MAXIMAAL 200 euro. Ik wil liever iets onder de honder euro alleen dat kan denk moeilijk. Ik wil dus iets waar ik van mijn xbox gameplay kan recorden... Alleen het probleem is ik heb geen hd tv. Ik heb wel een laptop die hd is alleen die heeft geen hdmi.. Kan k dan nog steeds in hd recorden als ik een non hd tv heb en geen hdmi port. Als het kan graag opties voor recorders

Weet niemand een idee voor om hd optenemen? Ik heb zelf de roxio game capture hd pro gezien. Mijn vraag is of ik deze aan kan sluiten via zo'n kabel die aan bijde kanten geel rood wit heeft aan mijn tv. Ik hoop dat het kan, en anders koop ik deze kabel wel : svid-to-component.jpg als dat ene niet kan heeft iemand hier een Nederlandse site voor?

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog de AVerMedia gezien, die denk voor mij nu op nummer 1 staat, maar weet iemand nog of dat kabeltje werkt? En een Nederlandse site ervoor? Als het niet werkt weet iemand andere opties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan