Dvd/cd brander brand wel maar staat niets op DVD/CD.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thekoekie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2013
Ik kan een dvd branden en hij werkt heel zijn programma af.Krijg ook de melding "DVD succesvol gebrand"
Vervolgens staat er niets op de dvd.DVD is leeg.Als ik een bestaande DVD plaats in me dvdrom station dan leest hij deze wel.
Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg.

Groeten Thekoekie

Ok, waarschijnlijk ben je vergeten de net gebrande CD/DvD uit te werpen, & opnieuw te laden. Mogelijk nog even beeld vernieuwen.
Had ik ook lang geleden met mijn eerste CD-brander, heeft me een pak CD's gekost. :o

Ok, waarschijnlijk ben je vergeten de net gebrande CD/DvD uit te werpen, & opnieuw te laden. Mogelijk nog even beeld vernieuwen.
Had ik ook lang geleden met mijn eerste CD-brander, heeft me een pak CD's gekost. :o

De Dvd word uitgeworpen als het branden klaar is.
Als ik deze dan opnieuw laad.Krijg ik de melding dat de dvd leeg is.
Het is een dvd brander in een laptop.

Misschien staat het brandprogramma op simuleren.
De brander en programma doen net of er gebrand wordt,maar in werkelijkheid komt er niets op de dvd.
Dit is eigenlijk bedoelt om te controleren of het gehele brandproces goed verloopt zonder schijfjes te verspillen.

Misschien staat het brandprogramma op simuleren.
De brander en programma doen net of er gebrand wordt,maar in werkelijkheid komt er niets op de dvd.
Dit is eigenlijk bedoelt om te controleren of het gehele brandproces goed verloopt zonder schijfjes te verspillen.

Ook dit is niet het geval.Alle instellingen staan goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan