Bestand speelt niet af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

roybezuijen

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2013
help mij want ik heb via youtube een link voor een download gekregen naar een site en ik heb de mix dus gedownload maar nu wil ik hem afspelen met windows media player maar dan lukt het niet kan iemand me helpen

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb de titel van je vraag aangepast. De orginele titel zei niets over je probleem. Tevens verwijzing naar site verwijderd. Die vermelding was niet relevant.
Tevens het verzoek je vraag duidelijk(er) te omschrijven mede gebruik makend van de leestekens der Nederlandse taal.

Succes met je vraag.

Hallo,

Probeer eens codecs te installeren voor Windows Media Player. Bijvoorbeeld deze of deze
Je kunt ook een andere media player proberen te gebruiken zoals VLC. VLC speelt zo'n beetje alles wel af.

Succes!

Woellie123

Je moet het bestand eerst toevoegen aan een programma voor het downloaden van torrents, zoals uTorrent/BitTorrent.
Daarna kun je de gedownloade bestanden afspelen.

Hallo,

Probeer eens codecs te installeren voor Windows Media Player. Bijvoorbeeld deze of deze
Je kunt ook een andere media player proberen te gebruiken zoals VLC. VLC speelt zo'n beetje alles wel af.

Succes!

Woellie123
beste woellie123 nu heb ik vlc gedownload maar nu kan ik hem nog niet afspelen

Laatst bewerkt:

Bericht #5 en #6 zeggen al voldoende.
Die file die je gedowload hebt van die website, laden in een torrentclient, zoals bijv. in bericht #6 is aangeboden.
Na die download krijg je vermoedelijk een rar bestand. die uitpakken en je hebt dan de werkelijke media file.

Bericht #5 en #6 zeggen al voldoende.
Die file die je gedowload hebt van die website, laden in een torrentclient, zoals bijv. in bericht #6 is aangeboden.
Na die download krijg je vermoedelijk een rar bestand. die uitpakken en je hebt dan de werkelijke media file.
nederlands???????? ;)

Hallo,

Een .torrent bestand kun je niet afspelen. Dit is een klein bestand, die je moet toevoegen aan een download programma zoals utorrent of bittorent.
Dus je download eerst een van deze programma's (raad uTorrent aan) en dubbel klikt op de torrent file.
Als de download klaar is krijg je of een media bestand die je met VLC/Windows Media Player kan openen of je krijgt een .RAR/.ZIP etc. bestand die je met WinRAR, 7ZIP, WinZIP etc. kan uitpakken (en daarna kunt afspelen)

Hoop dat het nu wat duidelijker is geworden.

Succes!

Woellie123

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan