Windows 7 wijzigt vanzelf kleurenschema

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijspc

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
hoi,
ik heb een windows 7 64-bit sp1 en die heeft tijdens het filmen van het scherm wat problemen.
Ik film met Camtasia, als ik aan het filmen ben verandert het scherm en staat er: Het kleuren schema is verandert in Windows basic!
hoe zorg ik dat dat ophoudt?
alvast bedankt!
matthijsPC

Dit zou meerdere oorzaken kunnen hebben. De meest voor de hand liggende lijkt me dat camtasia niet goed werkt met Windows aero. Wat ook kan zijn is dat camtasia geschikt is voor 32bit systemen en minder voor 64bit. Wat je ook kunt doen is een ander programma gebruiken. Fraps. Die word het meeste gebruikt om games te recorden maar je kunt er ook desktop meer recorden zoals je doet met camtasia

ik heb 2 programma's om te filmen, bandicam en camtasia.
omdat ik met bandicam maar 10 min kom filmen ben ik over gegaan naar camtasia.
ik was net aan het filmen met bandicam en ineens veranderde het scherm weer naar Windows 7 basic!
ik heb met bandicam nog nooit problemen gehad!
weet je een oplossing?

probeer fraps, daar zit ook geen tijd limiet aan als je betaalde versie hebt *kuch*cr@ck*kuch*

probeer fraps, daar zit ook geen tijd limiet aan als je betaalde versie hebt *kuch*cr@ck*kuch*

Ik heb camtasia gedownload omdat ik bandicam niet wou kopen, fraps ga ik dus ook niet kopen!!
En ik wil weten hoe het stopt!!

@reinberto, je plaatst een link naar warez en blijft door hameren over Fraps terwijl vraagsteller duidelijk aangeeft hier geen interesse in te hebben. Wil je hier voortaan alert op zijn ? Het kan resulteren in een ban uiteindelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan