Nieuwe monitor 24"

Status
Niet open voor verdere reacties.

hasjenwiet

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2013
Beste mensen,

Ik zoek een nieuwe monitor, liefst 24". Ik heb alleen geen idee waar ik op moet letten en welke monitor goed is. Budget het liefst onder de €160, tenzij het echt een wereld van verschil maakt.

Alvast bedankt!

Kijk eens bij het merk Illyama (als ik het goed schrijf). Geen supermerk maar prima monitoren voor een zacht prijsje

Hoi,

In tegenstelling wat meneer danny081 zegt is Iiyama een van de betere merken, wat dacht je van deze.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.

Laatst bewerkt:
die monitor van rickvi68 zit geen HDMI op ,terwijl dat steeds meer gebruikt word:D

@vanschagen In de gewenste prijsklasse van de tsser zal je weinig HDMI aansluitingen vinden, of displayport.
HD is HD, ik heb niet gekeken naar HDMI aansluitingen., maar naar prijs/kwaliteit.
Bovendien heeft HDMI het voordeel dat het geluid ook mee verstuurd word, maar dan moet je ook goede luidsprekers hebben in de monitor.
Overigens is de monitor van Dell uitgerust met een displayport, en zal de videokaart die ook moeten hebben.

Laatst bewerkt:
En het is mogelijk om deze monitor samen net nog een andere monitor te koppelen?

En is dit ook een goede monitor voor gaming?

de Iiyama heeft een betere reactietijd maar ik weet niet hoeveel je daarvan zult merken.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Of je meerdere monitoren kan koppelen hangt van je videokaart af, deze moet meerdere uitgangen hebben.
Zoals gezegd heb je videokaarten met meerdere dvi uitgangen, een hdmi poort, displayport, hangt helemaal af van de specificaties van de videokaart.

En het is een goede monitor, als vergelijking met andere monitoren in dezelfde prijsklasse, moet je vooral letten op de reactietijd, en die is goed te noemen.
LINK naar review
Er zijn betere monitoren, maar zoals gezegd is deze meer dan prima, gezien prijs/kwaliteit verhouding.

zit meer te denken aan dit soort monitoren voor je:

Klik

Heb zelf ook een samsung monitor 24" nog niet zo heel lang. Zeer tevreden mooi beeld.

Laatst bewerkt:
Ook een prima monitor, vergelijkbaar voor relatief weinig, ik hoop dat de tsser door het bos de bomen nog kan zien....;)

Hoi,

In tegenstelling wat meneer danny081 zegt is Iiyama een van de betere merken, wat dacht je van deze.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.
O, dat wist ik niet :) heb er zelf ook eentje 27" was nog geen €300. Dacht dat dat goedkoop was en daarom een niet al te best merk.

Zo veel keuzes, zo weinig verstand van monitoren. Mijn videokaart ondersteund het. Het is een XFX 7970 DD dus die moet het makkelijk aan kunnen.

Wat zou uit al deze dingen nou de beste keuze zijn? Zitten er nog verschillen tussen deze monitoren of is de prijs en de looks het enige verschil?

De B1 uitvoering heeft VGA, D-SUB, DVI-D, HDMI en 2e HDMI aan de zijkant en een reactietijd van 2ms
De GB1 uitvoering alleen VGA en DVI-D en heeft een reactiesnelheid van 5ms

De goedkoopste van de B1 is 180 euro, zonder verzendkosten. Dit is te veel geld voor mij. Is er nog een goedkoper alternatief?

Hoi,

Hoe kom je aan die prijs?
Volgens de link die je zelf geeft, bij prijzen geeft hij 159,- aan...????b1.jpg
Zie ook bol.com

Sorry, is een andere...:cool: maar de link naar bol.com, is wel binnen jouw budget...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan