internet opties en internet explorer kunnen niet geopend worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
ik zit al een tijdje met het probleem dat ik enkel Google chrome kan gebruiken omdat internet explorer niet geopent wordt
ook instellingen configuratie scherm internet opties kan niet geopend worden

ik heb windows 8, eerst dacht ik dat er een grote update op komst was, maar zelfs zoeken naar updates is niet mogelijk

Heb ik een virus, mijn computer <AVG> zegd van niet

kan iemand me helpen
graag advies

@uaejeroen,

Misschien kun je kijken bij computer management - event viewer - applications. Mogelijk is daar een melding te vinden wat er gebeurt.

Naast inderdaad het nakijken van Logboeken (= eventvwr.exe ) zou je kunnen kijken of er wat te repareren valt:
Download, installeer en start Windows Repair All in One
Eventueel sla je de Malwarebyte AntiMalware check over in het proces, doe de Check File System check, doe de System File Check, maak het herstel punt en de backup van de registry.
In het keuzemenu op het einde in ieder geval aanvinken:
Reset Registry Permissions
Register System Files
Repair Internet Explorer

Tijs.

Geachte Dnties

na een scan, dacht ik dat het succesvol was verholpen maar naderhand bleek het eenmalig te zijn

Laatst bewerkt:
Dat is fijn om te horen. :)

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

na een scan, dacht ik dat het succesvol was verholpen maar naderhand bleek het eenmalig te zijn

Ik neem aan dat je nu wél inetcpl.cpl kunt starten? Indien ja, dan in het tabblad Geavanceerd klikken op "Opnieuw instellen..."

Tijs.

Beste Tijs

Hierbij wil ik laten weten dat mijn llaptop vanochtend met moeite opgang kwam
Namelijk, ik zette hem aan en zag niets meer dan een zwart scherm, wel ging mijn hardeschijf al een gek tekeer dus liet ik hem aanstaan totdat alles rustig werd
na 45 minute zwart scherm deed ik hem vervolgens met de knop uit en weer aan en toen deed die het gelukkig weer

dus wat er allemaal is gebeurt sinds ik die reparatie vericht heb weet ik niet
maar ben nu wel wat voorzichtig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan