Hoi, mijn naam is Durk en ik heb een vraag.
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket voor de Sims 3 gekocht.
Maar omdat de Sims het niet meer doet op mijn andere computer (Te weinig ruimte enzo), wou ik het op de laptop spelen waarop ik dit nu typ.
Ik had de Sims hier al op staan, maar als ik het wil spelen, vraagt het als ik het spel wil verwijderen.
Ik deed dit, maar toen het verwijderen voltooid was, stond het nog steeds op mijn laptop.
Dus elke keer als ik het spel wil spelen, vraagt hij als ik het wil verwijderen en als ik dit doe, staat hij er nog steeds op.
Voor alle duidelijkheid: Alle bestandjes zijn wel weg, dus die kan ik niet verwijderen.
Ook ligt het niet aan de cd-rom zelf, want ik heb laatst een nieuwe gekocht.
Een uitbreidingspakket installeren helpt ook niet.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes, Durk!
Doei!
PS: Dit gebeurt er als ik het spel verwijder:

Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket voor de Sims 3 gekocht.
Maar omdat de Sims het niet meer doet op mijn andere computer (Te weinig ruimte enzo), wou ik het op de laptop spelen waarop ik dit nu typ.
Ik had de Sims hier al op staan, maar als ik het wil spelen, vraagt het als ik het spel wil verwijderen.
Ik deed dit, maar toen het verwijderen voltooid was, stond het nog steeds op mijn laptop.
Dus elke keer als ik het spel wil spelen, vraagt hij als ik het wil verwijderen en als ik dit doe, staat hij er nog steeds op.
Voor alle duidelijkheid: Alle bestandjes zijn wel weg, dus die kan ik niet verwijderen.
Ook ligt het niet aan de cd-rom zelf, want ik heb laatst een nieuwe gekocht.
Een uitbreidingspakket installeren helpt ook niet.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes, Durk!
Doei!

PS: Dit gebeurt er als ik het spel verwijder:

Laatst bewerkt: