ik krijg geen email berichten meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Ik kan op @ziggo.nl me nieuwe adres wel berichten ontvangen maar bij mijn @home.nl me huidige oude email adres kan ik geen berichten ontvangen. hoe kan dat?

de pop 3 staat op: pop.ziggo.nl
de uitgaande smtp staat op: smtp.ziggo.nl

verander ik beide in mail.home.nl werkt het soms weer wel, verander ik ze weer terug naar bovenstaande is soms t probleem opgelost, maar loopt vaak weer mis. blijkt toch iets niet te kloppen maar wat?

ik zat vroeger bij @home dat tegenwoordig ziggo heet. dus met @home adres is geldig, en me @ziggo adres is een 2e email adres, maar die werkt.

wat kan er mis zijn?
mensen kunnen me niet meer mailen op me @home.nl adres

Hallo Eric is het iets met poorten en/of dus tabblad geavanceerd. Het is iets met poort 25 en 110. Ben je hier al geweest bij ziggo zelf. Klikje Bij mij is het zo.

home.2.JPG

home.nl.JPG

Je instellingen als volgt moeten zijn:

Bijlagen

• Home account.PNG
    Home account.PNG
    48,1 KB · Weergaven: 126
Je instellingen als volgt moeten zijn:

totaal niet juist! zie: deze link

ze geven juist bij stap 5 de volgende instellingen op:

inkomende email: (pop3) pop.ziggo.nl
uitgaande email: (smtp) smtp.ziggo.nl

dus jullie hebben t fout.

hoewel ik tuurlijk mail.home.nl en mail.home.nl had geprobeerd.... maar hellaas.
aan ziggo ligt het niet. (zeggen ze toch altijd, ik ken hun al zo lang en goed.) en daarbij voorheen heeft t altijd gewerkt met smtp en pop.ziggo instellingen, dus waarom veranderen?

ik denk dat windows live mail t probleem zelf is? kan dat?

Hallo Eric is het iets met poorten en/of dus tabblad geavanceerd. Het is iets met poort 25 en 110. Ben je hier al geweest bij ziggo zelf. Klikje Bij mij is het zo.

Bekijk bijlage 183992

poorten staan goed. ik heb windows live mail.

Laatst bewerkt door een moderator:
totaal niet juist! dus jullie hebben t fout.

Een nogal baude opmerking.
Je hebt het o.a. over een home account.
Gebruik al jaren ( ook sinds het Ziggo is ) dezelfde ( home dus ) instellingen. Ook in live mail.
Dus ik zou mijn instellingen nog maar eens nalopen:o

Een nogal baude opmerking.

en stap 5???? waar staat dat dan de instellingen op mail.home.nl zetten?

ik wil niet l*llig doen maar ze geven t zelfs aan. en heb erbij gezet, dat ik de instellingen geprobeerd hebt die jullie ook hadden. (dit werkt ook niet) ;)

en daarbij heb ik een ander email adres met de zelfde instellingen en die werkt wel. (verklaar dat eens)
enigste verschil is dat ik een @ziggo.nl en een @home.nl acount hebt.

Laatst bewerkt:
Je bij # 6. Zou het windows live mail zelf kunnen zijn. Misschien mogelijk meld je dan aan. Probeer maar eens zie hieronder.

livemail1.JPG

livemail2.JPG

Gebruik al jaren ( ook sinds het Ziggo is ) dezelfde ( home dus ) instellingen. Ook in live mail.
Dus ik zou mijn instellingen nog maar eens nalopen:o

dit dacht ik dus ook, alleen ziggo geeft aan dat pop3 op pop.ziggo.nl moet staan en uitgaande email smtp op: smtp.ziggo.nl ipv 2x mail.home.nl
hoewel uit mij test werken beide maar volgens de server van ziggo is pop.ziggo.nl & smtp.ziggo.nl de juiste instelling voor ziggo gebruikers.

de fout zat bij ziggo... volgens mij hoofd account stuurde hij de mail door naar me oude hoofdacount mail adres, dus herkende de server mijn adres niet.
heb hem nu gekoppeld aan me ziggo account. en t werkt!:)

Je bij # 6. Zou het windows live mail zelf kunnen zijn. Misschien mogelijk meld je dan aan. Probeer maar eens zie hieronder.

je bedoeld als ik een .live acount hebt? maar heb een .home acount en een .ziggo acount

Oke mooi opgelost, dus je hebt de instellingen nog eens nagelopen zoals @ Coenraad zei en ikzelf zei. Was dat het.?? Of contact gehad met ziggo enz enz. :D

nee ben bij ziggo webmail gaan kijken.
blijkt dat ik in de instelling daar een gekopelde email adres had staan.
dus ging me mail naar een oude email adres die niet meer bestaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan