Versleuteld rar bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek met Google maar eens op: rar password cracker

stuur het bestandje maar op dan zal ik het wachtwoord eraf halen.

Aangezien het een download is zou je kunnen kijken op de website waar je het vandaan hebt. Meestal staat het wachtwoord daar wel ergens.

Als het een download is van een torrent site dan is de kans groot dat het zo'n spam-geval is.
Je moet dan naar een bepaalde web site om het wachtwoord op te halen, maar dan beland je in een vraag-en antwoord toestand die er mee eindigt dat je geen wachtwoord krijgt maar wel erg veel spam. En dan kom je er nog goed vanaf, want het kan ook gebeuren dat je de nodige malware op de PC gezet kgijgt.
Dus nooit beginnen aan downloads van torrent site waarbij een wachtwoord nodig is en/of eerst speciale software moet downloaden.

Ik had advies gegeven om naar het wachtwoord te zoeken op de site waar je het bestand vandaan hebt. Heb je dat gedaan?

En heb je zelf al geprobeerd om het wachtwoord te kraken m.b.v. van de aanbevolen programma's?

Waar heb je het vandaan (torrent, nieuwsgroepen, etc.)?

Ik ben vandaag net terug uit ierland en zag je mail.
zal straks een kijken van hoe en wat.

Is het nog gelukt met het cracken van het rar bestand ?

Je hoeft geen moeite meer te doen
Ik hed die film al zonder code gedownload

Heel verstandig Maxshol, want dit soort gedownloade films die een key nodig hebben bevatten bijna altijd malware. Nooit aan beginnen dus. Gewoon een kwestie van wachten en dan verschijnt vroeg of laat dezelfde film maar dan in gewoon afspeelbaar formaat.

Indien het een torrent betreft loont het de moeite om voor het downloaden eerst de reacties te lezen. Bij de meeste torrentsites is het namelijk mogelijk om commentaar achter te laten. Vaak kun je daaruit al opmaken of iets een nep geval is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan