RickGAE
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2012
klikerdeklik, ik krijg ineens een 403 melding... Wat nu?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de permissies proberen aan te passen om de bestanden te bewerken in Wordpress, is daar misschien iets misgegaan?Als je zeker weet dat je zelf geen bestanden hebt aangepast zou ik even contact opnemen met je host,misschien dat er daar iets mis is gegaan.
Dan is het dus niet 'ineens' mis gegaan he? Lijkt me inderdaad dat je een permissie fout hebt ingesteld. Dat kun je ook aan de foutmelding zien, de browser zegt dat hij geen toestemming heeft om die pagina te bekijken.
De site staat pas 2 dagen online...Backup terug zetten als je die ooit hebt gemaakt.
Ik ga het uitproberen.instellen dat iedereen het bestand kan uitvoeren dus bijvoorbeeld index.php minimaal op 755
Iemand de oplossing?Downloaden installatiepakket van http://downloads.wordpress.org/plugin/ultimate-blogroll.2.5.2.zip…
Warning: touch() [function.touch]: Unable to create file /home/rmemelink/domains/fifa-nederland.nl/public_html/wp-content/uploads/ultimate-blogroll.tmp because Permission denied in /home/rmemelink/domains/fifa-nederland.nl/public_html/wp-admin/includes/file.php on line 179
Warning: unlink(/home/rmemelink/domains/fifa-nederland.nl/public_html/wp-content/uploads/ultimate-blogroll.tmp) [function.unlink]: No such file or directory in /home/rmemelink/domains/fifa-nederland.nl/public_html/wp-admin/includes/file.php on line 493
Download mislukt. De doelmap voor het streamen van bestanden bestaat niet of is niet schrijfbaar.
Lijkt me niet veilig, daarmee mag iedereen alles in die mappen. Volgens deze pagina zou 755 voldoende moeten zijn.Je moet de hele map wp-content veranderen naar 777 en ook de mappen en bestanden die erin zitten.
No directories should ever be given 777, even upload directories. Since the php process is running as the owner of the files, it gets the owners permissions and can write to even a 755 directory.
Dus af en toe aanpassen is voldoende? No probs.Normaal staan mappen op 644 of 755
Sommige plugins hebben even 777 nodig om te updaten of om de boel op te starten is mijn eigen ervaring. Dan zet ik de plugin op 777, doe wat ik moet doen en zet hem weer terug op de standaard waar hij op stond.
Dus het is even afhankelijk van wat je wilt doen.
Normaal gesproken is 755 voldoende.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.