Vts - vob bestanden div dvd's in één dvd vts vob bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jervries

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2013
Hallo.

Ik heb 17 karaoke dvd´s die wil ik allemaal samen voegen tot 1 groot bestand dat op mijn externe hd komt.
De bedoeling is alle dvd bestanden van dvd 1 t-m 17 samen te voegen tot een dvd bestand bestaande uit vts en vob met menu.

Het is een hele klus maar weet iemand hoe je dat kan doen?

Jeroen

Met Nero kan dit. (Moet je natuurlijk wel Nero hebben................)

Met Nero kan dit. (Moet je natuurlijk wel Nero hebben................)

die heb ik... Maar elke dvd heeft zijn vts nummering bijv. video.ts, vts_01).BUP, Vts_o1_0 enz en alle dvd's die op mijn hd staan hebben de zelfde nummering.
Dus hoe kan ik dat doen want ik neem aan dat als ik ze allemaal in nero doe ze zeggen dat het bestand al bestaad of dat de menus niet werken.
Ik wil graag van alle 17 dvd's karaoke dvd's één bestand maken en dan ook nog een menu dat ik de nummers zelf kan kiezen. dus zo in nero lijkt mij niet te lukken

Nee, die identieke nummering boeit niet, dat regelt Nero keurig netjes voor je. (Vraag mij niet hoe) Ik heb een maand of 3 geleden een identieke actie uit moeten voeren -voor het eerst- en zodoende weet ik dat Nero dit voor je regelt. Start Nero SmartStart op, geef aan wat je wil maken en Nero regelt het keurig netjes voor je.

Laatst bewerkt:
Nee, die identieke nummering boeit niet, dat regelt Nero keurig netjes voor je. (Vraag mij niet hoe) Ik heb een maand of 3 geleden een identieke actie uit moeten voeren -voor het eerst- en zodoende weet ik dat Nero dit voor je regelt. Start Nero SmartStart op, geef aan wat je wil maken en Nero regelt het keurig netjes voor je.

dus ik plaats alle bestanden in de vts mappen in nero beginnend bij dvd 1 en dan moet ket lukken?

Nee, niks zelf plaatsen, maar de scherm(klik)instructies van Nero volgen.

Het is niet gelukt.

Met een karaoke dvd kun je kiezen welk nummer je wilt doen.
Nu ik een proef gedaan heb met 2 dvd's speelt de dvd in volgorde de nummers af, dus je kunt niet kiezen welk nummer je wilt spelen.

Is er een andere mogelijkheid dat je alle dvd's samen kunt voegen tot 1 bestand en dan de mogelijkheid houdt om te kiezen welk karaoke nummer je wilt gebruiken?

Als je er een menu aan toevoegt (ook in Nero) dan beslis je zelf welk nummer wordt vertoond.

Dat kan ik je hier niet stap voor stap beschrijven, (teveel afwijkende keuze mogelijkheden) maar als je de Help van Nero raadpleegt en diverse keuzes maakt, dan moet het gewoon gaan lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan