Spotify

• Onderwerp starter Onderwerp starter Harpo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Harpo

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2011
Hallo Luitjes,

Dit is de eerste keer dat ik iets vraag op dit forum, dus als het hier niet thuis hoort dan hoor ik het wel.

Ik heb sinds kort een probleem in spotify, als ik met de muis beweeg over de pagina nieuw en een van de covers aan vink om af te spelen,
dan krijg ik storings geluiden zoals haperen en de muziek gaat langzamer of stopt.
ik heb een goede geluidskaart, heb hem al laten testen geen problemen.
al mijn instellingen staan goed, driver up to date.
maar dit alles helpt voor geen meter.
De geluidsinstallatie is ook goed die er op aangesloten is, dus wat kan dit zijn?
ik heb ook al contact gezocht met spotify maar daar kun je ook geen wijs uit, ze proberen je aan de premium te krijgen,
en ik heb al unlimited.

dus help me a.u.b.

Hallo,

Misschien moet je Spotify updaten of wel gewoon proberen opnieuw te installeren.
Verder kan ik je helaas niet helpen.

Groet,

Heb alles al gedaan, maar bedankt voor het meedenken

groet

Johan

Is je computer niet trager dan normaal?
Want ik heb namelijk een trage PC ook met Spotify , en daar hapert het geluid ook vreselijk.

Misschien je het je internet verbinding? Is die soms traag, kan het zijn dat Spotify is ingesteld op meer internet geheugen (bijvoorbeeld 5 Mb/s) en jou internet maar bijvorbeeld 3 Mb/s levert, dus dat Spotify te kort komt?
Ik ken Spotify niet zo goed kwa instellingen en benodigheden, ik weet alleen dat het wel een hele fijne online muziek speler is.

Groet,

Mijn Internet is 60 Mgbyte p/s dus daar kan het niet aan liggen
maar je hebt wel gelijk dat het een zeer goede mediaspeler is

groet Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan