cd-roms geschikt voor win 7 besturingssysteem 64 bits?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Hallo allen,

Ik ben van plan een cd-rom te kopen met een taalcursus erop. Maar heb gezocht op Google naar cd-roms geschikt voor win 7 besturingssysteem 64 bits, maar heb deze niet kunnen vinden. Want heb vernomen dat cd-roms voor besturingssysteem 32 bits niet werken op een systeem met 64 bits.

Weet iemand van jullie hier waar ik eventueel cd-roms kan kopen welke geschikt zijn voor een besturingssysteem win 7 64 bits? Ik hoor het graag.

Groet,
Reindert

De cd-rom zelf maakt niks uit, die zijn leesbaar op iedere PC.
Wat je moet weten is of het programma dat op die cd-rom staat kan draaien op een 64-bit Windows 7.
Als het er niet al bij staat kan de uitgever ervan je dat vast wel vertellen.

Hoi reinvb,
Als je taalcursus op een DVD wil kopen (of downloaden kan ook)
die wel op alle Windows 7 (x32 en x64 bit) systemen kan geïnstalleerd
worden, moet je op deze website kijken: http://www.idiomas.nl/
Succes....

Laatst bewerkt:
Ik ben hier nog niet uit. Zelfs de verkopers van deze cd-roms, kunnen mij hier geen antwoord op geven. Raar maar waar.

Groet,
Reindert

Wellicht handig om eens te vermelden om welke CD met welk programma het gaat.

Heel erg vreemd dat men je daar geen antwoord op kan geven.
De meeste 32-bit programma's werken echter prima op een Windows 7 64-bit systeem.
Je mag er vanuit gaan dat deze ook gewoon werkt.

Is ook vreemd dat ik van deze firma geen goed antwoord erop kon krijgen. Dus zit ik nu te denken deze cd-rom gewoon te bestellen met een niet goed geld terug garantie! Hetgeen hieronder is het enigste wat er op de site van talendomein is te vinden. Ik laat het wel weten, zodra ik deze cd-rom binnen heb en getest op mijn laptop.

Systeemeisen:
PC met Windows ME/XP2000/Vista of 7
of:
Mac OS X
10.3.9 of hoger

Computer:
Geluidskaart
64MB Geheugen
CD-Rom of
DVD-Romdrive

Groet,
Reindert