boot .ini. windows start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

miranda248

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2013
hallo,
ik heb n probleem.mijn computer start niet meer op.ik krijg wel het scherm met esc. f10 en f11 voor systeem recovery,maar op f11 kan ik drukken wat ikwil die doet het dus niet.dan gaat de pc verder krijg ik zwart beeld waar staat ongeldige boot ini windows wordt gestart en dan start de pc opnieuw op en zo telkens weer.ook heb ik esc gedrukt en zo geprobeerd n dvd de starten ook dat werkt niet...wat nu?

m.v.g.
miranda

Wat voor windows versie staat er op je pc?

Het is een hp pavilion pc a6000 a6040.maar is het verstandig van mij om dat zomaar te doen?heel veel verstand heb ik er niet van.en is er n kans dat de harde schijf kapot is?

ik had er geen dvd bij gekregen toen ik de pc kocht heb zelf n vista gedownload,sticker zit er nog wel op.er staat verder niks op de pc wat ik wil bewaren.enig idee hoe ik er achter kom welke harde schijf het is?

Heb je de herstel partitie van Hp wel verwijdert dit kan namelijk ook het probleem zijn dat die een fout geeft bij het opstarten win8.
Je moet alle partities verwijderen en dan win 8 installeren.

geen idee..dat heb ik niet zelf gedaan..ik heb gister wel geprobeerd de harde schijf te wissen met hirens bootcd niet gelukt de cd wilde niet opstarten.toen las ik ergens anders weer dban die ook op usb gezet kon worden.gedaan opende ook.dacht probeer eerst op 3 x overschrijven enter...2 min toen was te al klaar,met in eeld veel verschilde regels waar crash acht stond:confused:probleem dus nog niet opgelost

hoe doe ik dat?ook windows dvds openen niet!heb nu onder tussen al vista,xp en 8 geprobeerd.

Heb je de dvd als eerste drive ingesteld in de bios?

Volgens mij kan ik geen andere kiezen? Die is trouwens wat er staat al is met dban de schijf wil wissen..dban finished with non fatal errors. * error/dev/sde (process crash) heel vaak achter elkaar..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan