Windows XP ISO

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hallo,

Ik wil op een oude PC XP Home Premium herinstalleren. Ik heb geen originele ISO daarvan.
Is er een legale en veilige ISO van XP Home Premium? Waar kan ik die downloaden?
Alvast bedankt. Ik heb nog een serial nummer dus ik wil het niet kopen.

Legaal downloaden: Nee. Legaal bestellen: Ja.

Legaal downloaden: Nee. Legaal bestellen: Ja.

En wat als ik al een serial nummer heb? Ik heb alleen een ISO nodig die ik op een USB kan zetten.
Als je denkt dat ik illegaal bezig bent, waarom vraag dan hier voor een legale ISO? Ik kan even goed een illegale ISO downloaden,er zijn genoeg websites die dat aanbieden.

Nee dat denk ik niet. Maar ik denk dat het lastig is deze te verkrijgen enkel zonder serial (die je hebt).

Ok, in principe kan je elke willekeurige XP-CD gebruiken, Retail of OEM, als de versie (Home) & de taal (bv. NL) maar overeenkomen. Staat op de sticker.

P.S: Welk merk is de PC? Misschien als ik diep graaf heb ik er nog een originele Herstel-CD voor. alhoewel uit mijn hoofd de meeste XP Pro zijn.

Laatst bewerkt:
downloaden is niet illegaal zolang er maar geen cd key bijzit.

Laatst bewerkt door een moderator:
De computer is zelf gebouwd.
En welke versie is dat?

proberen zou ik zeggen.
ik geef je een link aan....

Ondanks de titel van de webpagina lijkt het mij te gaan om een Windows 2003 64-bits versie Engels met Service Pack 2 geïntegreerd.
w2k3sp2_3959_usa_x64

Tijs.

Rechts staat een link naar Windows XP SP3;

Laatst bewerkt:
Ok, net geprobeerd, maar helaas, geen digitale aftekening van Microsoft, dus daarom: NG. (NoGo)

Hmm, toch bedankt iedereen ik heb een cd geleend van mijn neef. Nu werkt de pc zo goed als nieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan