bijl0589
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 aug 2001
Hallo
Ik wilde vandaag m'n outlook pagina openen en toen gaf mijn antivirus programma deze mededeling
Phishing gevonden bij het laden van webinhoud.
Adres: https://131.253.61.100
Status: De toegang is geweigerd.
Wat moet ik hier nu mee?
Als ik opnieuw probeer krijg ik op de pagina deze mededeling:
Beveiligde verbinding mislukt
Fout tijdens het verbinden met login.live.com.
SSL ontving een record die de maximaal toegestane lengte overschreed.
(Foutcode: ssl_error_rx_record_too_long)
**De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
**Neem contact op met de website-eigenaars om ze te informeren over dit probleem. U kunt ook de opdracht in het helpmenu gebruiken om deze defecte website te rapporteren.
Ik heb het IPadres in startpage opgezocht en dat geeft een adres uit Ottawa Canada
Maar wat ik daar nu wijzer uit wordt??
Krijg wel constant in mijn ongewenste mail emails van canadian farmacie maar die gooi ik elke keer in ongelezen in de blokkade.
Ik weet niet wat ik nu moet doen. HELP!
Ik wilde vandaag m'n outlook pagina openen en toen gaf mijn antivirus programma deze mededeling
Phishing gevonden bij het laden van webinhoud.
Adres: https://131.253.61.100
Status: De toegang is geweigerd.
Wat moet ik hier nu mee?
Als ik opnieuw probeer krijg ik op de pagina deze mededeling:
Beveiligde verbinding mislukt
Fout tijdens het verbinden met login.live.com.
SSL ontving een record die de maximaal toegestane lengte overschreed.
(Foutcode: ssl_error_rx_record_too_long)
**De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
**Neem contact op met de website-eigenaars om ze te informeren over dit probleem. U kunt ook de opdracht in het helpmenu gebruiken om deze defecte website te rapporteren.
Ik heb het IPadres in startpage opgezocht en dat geeft een adres uit Ottawa Canada
Maar wat ik daar nu wijzer uit wordt??
Krijg wel constant in mijn ongewenste mail emails van canadian farmacie maar die gooi ik elke keer in ongelezen in de blokkade.
Ik weet niet wat ik nu moet doen. HELP!