Hoeveel WAT Voeding heb ik voor deze pc nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TFazez

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2013
MSI B85-G41 PC Mate
Club 3D Radeon HD 7870 '13Series
Crucial Ballistix Sport (2x 4)
Intel Core i5 4670K

alleen de vieokaart vraagt al een voeding van minimaal 500 w, neem wel een A-merk
DEZE heeft mijn zoon in zijn pc, 850 w en werkt voortreffelijk.
Blijft vrij koel en maakt niet te veel lawaai.

alleen de vieokaart vraagt al een voeding van minimaal 500 w, neem wel een A-merk
DEZE heeft mijn zoon in zijn pc, 850 w en werkt voortreffelijk.
Blijft vrij koel en maakt niet te veel lawaai.

Ohh... Oke, maar zal 600W goedgenoeg zijn?

Oke... Welke producten zijn aangeraden voor deze pc?

500W is ruim voldoende. De videokaart heeft 110W - 140W nodig. Die recommended 500W is gewoon om te zorgen dat je hun niet kunt aanklagen als het niet werkt en is een onzinnig grote buffer tussen werkelijk verbruik en een worst case scenario wat nooit iemand gaat gebruiken

zoals in mijn link aangegeven, de 850 W geeft je nog wat overschot voor eventuele upgrades.

Die is ook 250 euro, waar een 500W corsair voeding van 48euro ook prima is. Natuurlijk kun je Ferrari kopen om 130 te gaan rijden, omdat de snelheidslimiet mogelijk ooit naar 200 km/u gaat.

250 euro is echter wat de gemiddelde consument uitgeeft aan de basisonderdelen van een hele computer minus de videokaart...

ik betaalde vorig jaar 156 € ...

Die is ook 250 euro, waar een 500W corsair voeding van 48euro ook prima is. Natuurlijk kun je Ferrari kopen om 130 te gaan rijden, omdat de snelheidslimiet mogelijk ooit naar 200 km/u gaat.

250 euro is echter wat de gemiddelde consument uitgeeft aan de basisonderdelen van een hele computer minus de videokaart...

Dan heb je geluk gehad, als je je eigen link volgt zie je dat 238 de laagste prijs is in Nederland en dat is een tijdelijke aanbieding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan