Wie kan mij helpen met mijn script van registreren en database?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind leuk
maar wat denk om 2 de map te open en daar eens te beginnen met inlog script en registratie dan te verandere wat je nogdig vind aan uitlerlijk en game er in te gooien
wat voor game site is het maffia spel of iets anders

Paardenmaffia hihi....
Yasmin, leer eens hoe je een formulier moet verzenden en vergeet je game....

Laatst bewerkt:
Ciske, en al heeft ze dat script dan is de uitwerking van haar idee nog onsamenhangend. ...

ik weet dat dingen mischien niet willen kloppen, maar ik zit gewoon met mijn hele gedachten bij het systeem dat niet werkt.. sorry..
Ik heb het al helemaal uitgedacht.. maar het wil even niet..
Hoe bedoel je met 2de map?
Ik heb al een nieuw bestand genomen, ik heb extra de website niet zo mooi opgemaakt omdat ik nog het systeem wil testen hierop en vanalles uitproberen over hoe dat het beste eruitziet en zodra het systeem werkt dat ik dan de opmaak zou verbeteren of is dat dom?
Ja.. soort van maffia game maar dan met paarden zeg maar..
Dit maar dan automatisch eigenlijk: www.horselife1.jimdo.com dus gewoon dezelfde functies zeg maar.

lol enkeld wat ze vraag is inlog en registratie formulier hahah de rest moet zij of hij zelf uit zoeken

ik wil niet veel zeggen dit is niet makkelijk er zit een admin panel in en mail functie dit vergt wel wat tijd
ik weet niet of je tv heb

nou.. niet echt dus.. ja.. het formulier zelf kan ik wel maken ja.. maar de werking ervan niet.. dat lukt me gewoon op de een of andere manier niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan