Wie kan mij helpen met mijn script van registreren en database?

Status
Niet open voor verdere reacties.
o oke, wacht, ik doe mijn aanpassing van de index even weg, ik wil graag alles doen wat jullie zeggen echt waar, maar ik vind het best moeilijk om dan een vraag te stellen als het niet werkt of als ik iets niet snap en dan ga ik automatisch negeren sorry..

Tip
advies van iemand krijgen
wat doei je daar mee :
A: opvolgen
B:halve wegen aan de slag crusialle dingen laten liggen pff ken mijn bommen
C:gewoon doen waar je zelf zin in heb
D:begrijp het niet ik vraag antwoord

dit zijn belangrijke punten

mijn advies is gooi lekker alles weg en begin gewoon helemaal op nieuw .
dat wil zeggen alles weg gooien in root map (public_html)
database op nieuw maken
heb dat alle maal gedaan
http://www.horselife.net84.net/lr/
kijk dan eerst wat er gebeurd zijn er fout meldingen hoor ik graag
is er niks aan de hand werkt zelfde als deze sitehttp://clubhouse.moffia.nl/
hoor ik ook graag
blijkt nu dat alles goed werkt kun je dan gaan beginnen mondjes maat alles er in te zetten wat jij wil tip (kijk regelmatig wat er veranderd is als je eits toevoegt )

wil je meer ondersteuing er naar zie ik van zelf een nieuwe topic met fout melding of hoe blij je bent
oke, ik doe dat even.. moment..

Volgens mij is haar index in de webroot toch nog niet voor haar publiek, dus kan alles in de webroot. Oude index kan ze hernoemen naar index-oud.php.
Straks moet de alles weer opnieuw uploaden, paden aanpassen etc...
Lijkt mij het beste.
Maargoef laat Yasmin maar lekker gaan, ze roept wel als ze het niet kan of lukt.

Laatst bewerkt:
lijkt mijn van niet alles straks websitje klaar is aan haar wensen dan kan zij in houd van de map lr kopier en plakkeen in webroot

Volgens mij is haar index in de webroot toch nog niet voor haar publiek, dus kan alles in de webroot. Oude index kan ze hernoemen naar index-oud.php.
Straks moet de alles weer opnieuw uploaden, paden aanpassen etc...
Lijkt mij het beste.
Maargoef laat Yasmin maar lekker gaan, ze roept wel als ze het niet kan of lukt.
oke, wacht ik verander de naam van de oude even, die heb ik uit de map lr, maar toch verander ik het even..

Vertaal dit eens en trek je conclusie.

PHP Error MessageWarning: include(core/init.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in*/home/a7361275/public_html/lr/index.php*on line*2

nee sorry.. het wilt niet.. er is gewoon een fout met de index.. en ik heb echt alles gedaan wat er gezegd werd.. :(

PHP Error MessageWarning: include(core/init.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in*/home/a7361275/public_html/lr/index.php*on line*2Vertaal dit eens:

fout bericht: include(core/init.php) {de map core/init.php} functie include: niet goedgegaan met openen stream: geen file of directory in wat?!? ze bedoelen in mylocalhost??

Weet je het verschil tussen een webhost als net84.net en localhost wel????!!???
Waarom heb je het nu dan opeens weer over mylocalhost??!!??

yasminlove1 wil je nou echt geholpen worden of neem je mijn gewoon domweg in de maling
verzoek je vriendelijk om ff naar de chat te komenhttp://chat.helpmij.nl/
dan help ik je verder met teamviewer

Ik zie op andere forums zoals phpfreaks dat ze daar ook al lange topics heeft waar ze niet serieus wordt genomen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan