Gaming pc 1800/1900 euro samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@rudie135,

Welkom op Helpmij.nl

heb je laatste drie berichten even samengevoegd je weet dat je een bericht kan aanpassen (rechts onderin) zo lang er niet geantwoord is kan je dit het beste even doen

Laatst bewerkt:
http://www.dragoncomputers.nl/compo...duct_id,1728/option,com_virtuemart/Itemid,72/
deze pc lijkt best goed crash kan jij er misschien even naar kijken? ik wil hem uitbreiden met een ssd 128GB en 16 GB GSkill geheugen en een cpu koeler

Wat geef ik nou net aan in mijn post?
Wow is een erg intensief spel voor je geheugen en processor en maakt gebruikt van max 4 cores en kom jij aan zetten met een AMD 8-core. Waar de kracht per core erg slecht is. Dan kan je nog beter een I3 nemen :)
Voor de rest kunnen we op houden met dat kinderachtige gedoe met skype ect?

Er is niks voor niks een forum ;) Als je vragen hebt over de build. Kan je ze altijd stellen.
Ps: Ajax als je geen verstand heb van hardware hebt (netwerk kaarten). Kan je dan eerst even na checken of het klopt voor je wat schreeuwt.

Laatst bewerkt:
Nee hoor, dat hoeft geen belemmering te zijn. Je kunt bijvoorbeeld bij Azerty (en ook vele andere [web]winkels) gewoon je zelf samengestelde computer in elkaar laten zetten inclusief garantie. Zie hier maar eens: klik

Sterker nog: er is via dit forum nog het een en ander te regelen qua korting via azerty: zie deze link

Rudie dat lijkt er meer op.

Paar punten:

- Het is geen 4de generatie
- Geheugen is minder snel.
- Er zit geen SSD bij? (Die je toch echt nodig hebt, Wow heeft erg veel laadtijden)

Je kan beter een pc samenstellen bij Azerty, wat kipje aangaf. (De pc assembleren ze voor je)

Laatst bewerkt:
Sander ik zei zelf van te voren dat ik deze pc zou upgraden met 8 gb extra geheugen en een ssd en een extra cpu koeler...
Ik hoopte dat doet goed genoeg zou zijn ik kan natuurlijk altijd later meer upgraden als ik weer geld heb ik hoopte alleen dat deze computer wow op ultra 60 fps+ kan spelen.

Je hebt maar 2 Dim sloten. Die zijn beide in gebruik. Word lastig dan om het up te graden.
Je de pc niet overclocken. Dus een andere koeler heeft weinig nut ;)

Ook is je chipset van je moederbord niet optimaal.

Hoezo stel je niet een systeem samen bij Azerty. Kan je hem precies zo maken naar jou wensen. (Kant en klaar)
Wij kunnen je wel helpen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Voor dat buget wat je nu hebt lijkt mij en prima pc voor te krijgen wat je voorlopig niet hoeft up te grade maar dan is azery in dit geval de beste optie

Ik zou heel erg graag hulp willen hebben daarbij:D ik zal dan gelijk de pc opslaan en er niks meer aan veranderen

Als je voor mij een pc kan samenstellen van max 1590 euro met daarbij een internet kaart en windows zou dat perfect zijn:P

@rudie ik kan je wel helpen met het samenstellen van een game pc/pc
ik heb er ook eentje staan van bijna 600 euro en als je op google kijkt misschien 1000 euro voor die prestaties

Voila Precies 1900 euro.

- Speciale game muis
- Speciaal game toetsenbord
- 23 inch IPS scherm van LG (Full HD)
- Blueray brander van LG (Kan je veranderen in een DVD brander scheelt 60 euro)
- Top voeding gold certificated 550 Watt van seasonic. Erg koel en modulair en genoeg ruimte om over te clocken.
- Strak design kast met goede airflow. Ruimte voor 2 videokaarten en tot 8 HD's en of SSD. (Niet te vergeten de demping matten, de fan controller en top kabel management)
- 5 Stille ventilatoren die toch goed koelen
- Moederbord met gold plate sockets, zodat je beter kan overclocken.
- Betere pasta, voor betere koeling
- GTX 770 videokaart.
- i7 4rde generatie
- 256GB SSD
- 2TB HD (Grootschalig foto's en videos/films bewaren.
- Lag killer, op je Moederbord. Zodat je internet niet af en toe hapert.
- 6x Usb 3.0 poorten achter en 2x vooraan. PS2 muis/toetsenbord conector en uiteraard 2x USB 2.0
- 16GB geheugen standaard op 2133Mhz kan je overclocken tot 3000Mhz OC.
- Goede processor koeler

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B620105%5D=1&product%5B624159%5D=1&product%5B626551%5D=1&product%5B452185%5D=1&product%5B536990%5D=1&product%5B400619%5D=1&product%5B256216%5D=4&product%5B607333%5D=1&product%5B550165%5D=1&product%5B550160%5D=1&product%5B346271%5D=1&product%5B485188%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B537102%5D=1&product%5B452985%5D=1&product%5B630599%5D=1

Edit: Wel Windows, zou je van je oude pc moeten halen anders komt er 80 euro bij.

Laatst bewerkt:
zou er niet iets af kunnen of verslechterd worden zoals de blueray ofzo? het zou minimaal 20 euro minder moeten worden:( zoals ik zei ik heb later weer geld genoeg om verder kunnen te upgraden

Hoi,

En nog een draadloze netwerkkaart als ik het goed begrijp

heb hem net opgeslagen en voor de zekerheid een foto van gemaakt echt HEEEEEEL erg bedankt voor alle help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan