Gaming pc 1800/1900 euro samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt kans nadat ik mijn geld heb gekregen dat ik voor de sabertooth van 200 euro ga omdat je die lekker kan overclocken maar dat zien we dan weer wel he..
Moet eerst zien hoeveel ik uiteindelijk allemaal krijg:D

Modag en Sander heel erg bedankt voor jullie hulp ik zal zeker weten deze pc kopen ik zal jullie laten weten wanneer ik hem heb:D

nee! geen tp link, wifi en deskop pc,s gaan miet samen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ajax je moet gewoon niet praten als je er niks van snapt. Ik heb alleen maar wifi thuis zoals ik al eerder zij dus ik heb geen keus.

Als mijn vriend enorm verstand heeft van pc,s en die zegt dat... Wat is dan waar??

@AjaxKing97: Dan wordt het tijd dat die vriend van je zijn, al enige tijd achtergebleven, kennis weer eens bijschaaft.
WIFI en een desktop gaan in beginsel prima!!

Heb net nog ff gekeken en ik weet niet of sander nog online is maar de videokaart is te groot voor de behuizing.. De behuizing bied 290MM aan ruimte voor de videokaart heb net opgezocht de videokaart is 292MM dus dat gaat niet passen:S misschien een oplossing?

Iemand die nog een goeie kast kent op Azerty voor ATX moederbord en voeding? prijs regio 90 euro

Wat is je budget?
Als beginners game pc zou ik gaan voor:
AMD FX 4100 processor en een AMD Radeon 7770 videokaart
Vrder nog goede koeling en 500 watt en een goede behuizing en een goed moederbord (die vind je overal)

Weet niet hoor, maar we zijn 4 pagina's verder en je vraagt naar het budget. De TS heeft reeds een zeer knappe Intel systeem met een Nvidia kaart erbij elkaar gezocht en kom jij met een "beginners game PC" advies? :confused:

Laatst bewerkt:
Iemand nog antwoord op mijn vraag? welke kast is goed in prijs regio 90 euro

Je zou er een HD racket uit moeten halen van je HD's of er een andere GTX 770 in plaatsen. Als je er een racket uithaal kan de videokaart tot 430mm. Dan past er zelf een GTX titan in.
Die 4 hardeschrijven die je minder kan plaatsen. Maakt ook niet uit toch? Kan je er nog steeds 4 in plaatsen i.p.v 8.

Trouwens dat moederbord van de link die ik stuurde is een http://tweakers.net/pricewatch/335070/asus-republic-of-gamers-maximus-vi-hero.html
Werkt ongeveer hetzelfde als de sabertooth, is alleen weer wat goedkoper ;)

Review kast: http://www.youtube.com/watch?v=5Vml85MJlw8
Als je een beetje handig ben. Zou je er zelf nog SSD schijven aan de achterkant van je moederbord kunnen plaatsen in de kast (Genoeg ruimte):)

Niet dat ik dat zou doen ^^

Laatst bewerkt:
Is het handig om een origin merk pc te kopen? of zijn hun heel erg overpriced?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik zou het niet doen nu wordt hij ook met garantie in elkaar gezet en denk dat je ook wel meer geld kwijt bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan