Welke webhost?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchmus

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
Hallo allemaal,

Sinds kort zijn we een DJ / Producer duo bedrijf begonnen. We willen nu een website en snelheid is voor ons erg belangrijk.
Nu weet ik niet welke webhost ik moet nemen, hebben jullie suggesties ?

alvast bedankt!

Ikzelf zit bij Deziweb,en het bevalt mij prima en uitstekend.
De prijsverhouding is misschien iets duurder dan andere, maar je bent gegarandeerd van een snelle server waarop je site staat.
Bij goedkopere hostings worden deze vaak te vol geplaatst, met traagheden en vakere downtimes tot gevolg.

Bedankt voor de snelle reactie. Ik lees alleen erg veel slechte reviews over deziweb.. Iemand anders nog een suggestie?

op je eigen server hosten

De meeste ISPs bieden nou niet echt denderende uploadsnelheden. Bovendien, iets dat zo essentieel is voor je bedrijf kun je beter aan professionals overlaten. Op z'n minst heb je dan tenminste iemand om de schuld te geven als het mis gaat.

Als je verstand hebt van Linux kan je je eigen dedicated server huren bij een bedrijf.
En dan daarop je site opzetten.

En dan adviseert iemand een VPS?

Je weet hoeveel tijd, en moeite het kost om dit online te houden?

Ik ben even op internet wezen kijken en behalve een soundcloud account met 1 nummer kom ik niks van je tegen.
Maak je geen zorgen om snelheid en steek al je geld in PR. Snelheid kun je bijkopen als het nodig is.
Als je echt snelheid wil dan moet je nu al kiezen om niet een site te gaan bouwen in een cms als joomla/drupal/wordpress want dan weet je zeker dat het traag is.
Dus dat betekend bouwen. En bouwen kost tijd en geld.
Succes.
M.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan