Hyves foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeppoep12

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Beste forumleden,

Hyves.. wie gebruikt het tegenwoordig nog? Ik in ieder geval niet, maar het verwijderen vind ik ook zonde. Er staan zo'n 300 jeugdfoto's op, nou zijn het geen speciale foto's maar ik zou het toch fijn vinden om deze te bewaren. Nu kan ik best goed met computer omgaan, en ik weet dat je elke foto via broncode kunt opslaan. Aangezien het over zoveel foto's gaat, vroeg ik me af of dit hele album niet gewoon te downloaden is? Ik heb al verschillende opties voorbij zien komen op google, zoals de opties via mijnalbum synchroniseren met hyves, maar vervolgens moet je alsnog foto voor foto downloaden (tenzij je 60 euro wilt betalen)

Heeft iemand enig idee hoe ik deze hyves foto's kan downloaden? Of in het algemener hoe ik makkelijk veel foto's van een pagina kan downloaden?

Alvast Bedankt!

Beste pcfreak1997, een printscreen lijkt niet echt te beantwoorden naar de vraag hoe ik een heel album kan opslaan.

eerste wat in me opkomt is een html ripper. Als je dan je profiel opgeeft als url dan trekt hij er alles af wat er op staat. Daar moeten de fotos dus ook tussen zitten.
Met een goede ripper zul je ook wel een selectie op kunnen geven (images only)
M.

eerste wat in me opkomt is een html ripper. Als je dan je profiel opgeeft als url dan trekt hij er alles af wat er op staat. Daar moeten de fotos dus ook tussen zitten.
Met een goede ripper zul je ook wel een selectie op kunnen geven (images only)
M.

Top! Ga ik mee aan de slag, je hoort nog van me. In ieder geval bedankt!

Helaas werkt dit niet :(, hij haalt dan alleen de miniatuur foto's op.
Iemand een andere mogelijke oplossing?

De ripper die ik had kon ik instellen hoe diep hij ging. De meeste fotos die worden pas groot na aanklikken (dat is dus een link)
Ik moest mijn ripper vertellen dat hij op elke link moest klikken en zo meer ophaalde.
(Ik weet niet of dit werkt met jquery, maar ik denk het wel)
Kijk nog een keer de instellingen door of probeer een andere ripper.

Kom je er dan nog niet uit dan maak ik aankomende week een gaatje om er zelf in te duiken.
M.

Dankje voor het meedenken! Ik heb HTTracker gebruikt, dit is een erg geavanceerd programma maar daar haalde ik van alles mee op ook van onder liggende pagina;s behalven die foto's die ik nodig heb.. helaas :( Dan heb ik nog Picaloader gedownload, maar helaas haalde deze alleen de miniatuurversies op. Ook Extreme picture finder geprobeerd, kon je zelfs aangeven welke soort afbeeldingen hij moest zoeken, echter kwam ik hier op een resultaat met de meeste gekke foto's en profiel foto's maar niet die van mij. Ik zal nu een dat jquery uitproberen.

jquery is een programmeer techniek om plaatjes weer te geven. Dit is geen ripper. Sommige sites gebruiken jquery en die kan je nogal dichttimmeren. Niets is waterdicht maar je ripper moet wel het truukje kennen.
Ik voel aankomen dat dit een project-je gaat worden. Ik wilde er al heel lang mee aan de gang. Maar: druk druk druk. Ik maak wel een gaatje aankomende week.
Samenwerken maakt het makkelijker en sneller.
M.

Klinkt helemaal top! Daar bij wil ik wel vermelden, dat ik morgen en dinsdag slecht bereikbaar ben, want ik ga 2 daagjes naar brussel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan