League of Legends lagg met opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eniotna44

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Hallo,

Ik neem op meerdere spellen footage op zoals: Bf3, Bo2, Skyrim etc. Ik kan dit allemaal op ultra settings spelen
en dan nog opnemen zonder lagg. Ik heb de XFX HD7970 Double Dissipation met 3GB, alleen als ik LoL wil opnemen
krijg hou ik de 60 FPS maar ik "lagg" een soort van, het scherm gaat harperen maar me FPS blijft hoog. Ik heb de nieuwste drivers
en ik gebruik DxTory en ik heb Fraps geprobeert maar beide lagg ik.

Zet hem maximum op 30 dat is goed genoeg daarna zet je settings gewoon iets lager, LoL is ook best wel zwaar, als dat niet werkt contacteer mij^^

Ik heb het al, blijkbaar moet je voor LoL opnemen/streamen op borderless spelen en niet op full screen, ik record in 40 FPS niet in 60 hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik raad je aan voor LoL om LoLReplay te gebruiken.
Als je dat gewoon opent als je LoL gaat spelen kan je gewoon het later terugkijken en dan recorden.
Tijdens het spelen van LoL heb ik zelf ook wel is last van FPS drops en met de bovenstaande methode niet ;)

Ik raad je aan voor LoL om LoLReplay te gebruiken.
Als je dat gewoon opent als je LoL gaat spelen kan je gewoon het later terugkijken en dan recorden.
Tijdens het spelen van LoL heb ik zelf ook wel is last van FPS drops en met de bovenstaande methode niet ;)
Ik bedoel met stem, alleen LoL replay geef bij mij meerdere errors als ik iets af wil spelen.

Oh, met stem kan het niet anders inderdaad.
Ja LoLReplay is op dit moment ff buggy maar heeft afgelopen maanden prima gewerkt.
Even wachten op updates en dan gaat mijn voorkeur naar dat programma uit :D aangezien ik toch geen commentary's maak ;)
succes met recorden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan