ineens 60G weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sameer

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2013
Dag allemaal

Ik zit met een vervelende zaak. Het is namelijk zo dat ik in laatste 2dagen bijna 60G van mijn internet limiet kwijt ben (verbruikt heb). Terwijl ik in die dagen mijn pc amper gebruikt heb. Ik heb geen WIFI dus mogelijkheid dat er iemand op mijn netwerk zat, is uit te sluiten.

Wat zou mogelijk de oorzaak kunnen zijn?? Heeft iemand anders dat ook meegemaakt?

Internet limiet???

Denk dat hij gewoon bedoeld dat er 60GB verbruikt is.
(bijvoorbeeld. van de 150GB per maand ofzo)

1) Zijn er updates gedaan?
2) Heb je ergens downloads binnen gehaald (software/games - steam/videos?)
3) Heb je digitale tv en heb je daar miss films ofzo van gehuurt (bij sommige providers gaat dit van het verbruik)
4) Heb je miss andere familieleden die op die pc zitten?
6) Heb je cloud sofware zoals dropbox / Google Drive? Die miss een bepaald bestand blijft downloaden (download loop)

Als je het echt niet weet kan je altijd naar je provider bellen om met jou toestemming na te gaan
waar het verbruikt vandaan komt.

gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
Ah, ok. In NL bestaan limieten niet meer voor zover ik weet. Bij jullie dus nog wel?

Ah, ok. In NL bestaan limieten niet meer voor zover ik weet. Bij jullie dus nog wel?

In belgie bij sommige tarieven helaas nog wel :P. Maar aangezien ik geen idee heb of hij ook van BE is
zullen we het momenteel enkel houden op "verbruik". ;)

Ja Maxim. Dat is het wat ik bedoel. Nee ik woon alleen dus geen familielid wie mijn pc kan gebruiken. En ik heb ook niets gedownload ofzo. Alleen de laatste, ik gebruik dropbox en dat heb ik al na gekeken in mijn instellingen maar laatste update was vorige week. Dus dat is het ook niet.

En als ik aan mijn provider de vraag stel, hoe nauwkeurig antwoord kan ik verwachten??

wel je provider kan een redelijk nauwkeurig antwoord geven, die houden zowat
alles bij :P ..

gr,
Maxim

als iemand anders die bij dezelfde provider aangesloten is je login en paswoord kent dan kan die je volume opgebruiken ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan