Beste Excel-kenners,
Ik kan maar niet op Google vinden hoe het heet wat ik wil, dus hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat wil ik:
- Als ik in een keuzelijst de waarde X selecteer dan moet een bijbehorend tabel zich openen.
- In deze tabel wil ik een aantal waarden per maand invoeren.
- Als ik vervolgens in de keuzelijst de waarde Y selecteer slaat hij de wijzigingen gemaakt in de tabel die bij waarde X hoort op en opent hij de tabel dat bij waarde Y hoort.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat jullie mij kunnen helpen.
Ik kan maar niet op Google vinden hoe het heet wat ik wil, dus hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat wil ik:
- Als ik in een keuzelijst de waarde X selecteer dan moet een bijbehorend tabel zich openen.
- In deze tabel wil ik een aantal waarden per maand invoeren.
- Als ik vervolgens in de keuzelijst de waarde Y selecteer slaat hij de wijzigingen gemaakt in de tabel die bij waarde X hoort op en opent hij de tabel dat bij waarde Y hoort.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat jullie mij kunnen helpen.