Gaming pc (budget 1000-1100 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben niet zo zeker of ik ga overclocken, ik heb gelezen/gehoord dat die heel snel warm word alleen al zonder overclocken en er dus een grote kans bestaat dat je slecht overclockt en ik ben er ook een echte noob in :rolleyes:

Ga hem bestellen bij Alternate.

@firestorm hmm ik zie het ja, geen idee hoe die in dat lijstje is gekomen haha..

@greenjunkie Je hoeft hem ook niet zelf te overclocken, dat kan automatisch d.m.v. 'turbo boost'. Als je processor op 100% load staat zal hij tot 3.8ghz worden overgeclockt (mits de voeding en temperatuur goed zijn). En met een goede koeler zoals de Tranquillo zal hij zelfs op 3.8ghz echt niet te warm worden.

Hmm op de vorige pagina stonden toch al een paar goede samenstellingen?

Anyway, ik kom dan op zoiets uit

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[7517]=1&product[626119]=1&product[568279]=1

Ik denk dat <1100 net niet gaat lukken, een build van 950 met een GTX 770 is nu eenmaal vrij moeilijk.. je kan een van de volgende opties overwegen:
- 1tb harde schijf en dvd brander weglaten
- Geen SSD
- GTX 760 nemen, presteert ook erg goed op 1080p met zware games
- Goedkope kast nemen

Ik zou zelf voor de GTX 760 gaan overigens.

Ben niet zo zeker of ik ga overclocken, ik heb gelezen/gehoord dat die heel snel warm word alleen al zonder overclocken en er dus een grote kans bestaat dat je slecht overclockt en ik ben er ook een echte noob in :rolleyes:

Ga hem bestellen bij Alternate.
maakt vrij weinig uit wat betreft kosten de i5 5670K is zelfs wat goedkoper dan de rest op de een of andere manier :S

60GB is wel heel erg krap zeker als je ook nog eens BF4 erop wilt hebben dan is 120Gb echt een must!
verder is die kingston SSD niet de snelste en betrouwbaarste je kunt dan beter voor Samsung SSD's of Intel SSD's gaan

verder is het een beetje zonde om voor zon dure kast te gaan zoals je kunt zien gaat dat ten kosten van andere componenten die meer invloed hebben op je game prestaties dan zon behuizing
verder is de Corsair Carbide 300R echt een topper voor het geld is erg bekend bij de gamers

als ik je winkelmandje zou aan passen kom ik toch weer terug met deze setup
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Heb veel goeds gehoord over de Kingston, ik heb nu een kaart van 120G.
Ga er geen games opzetten alleen OS en Microsoft Office.

Heb super veel goeds gehoord over de behuizing, Gold Award op hardware.info + lekker veel fans voor overclocking :P

Dankje voor je reactie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan