Kan ESET niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjYing

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Hallo,
Ik wil graag ESET Smart Security 6 op mij pc installeren maar steeds tijdens het installeren komt er te staan 'acties terugdraaien' met daaronder 'installeren...' en dan vult het balkje zich op en als het vol is (100%) dan komt er te staan dat er een error optrad en dat het opnieuw geïnstalleerd moet worden.

Ook kan ik geen MS Office 2007 installeren. Ik krijg tijdens de installatie foutcode 1935.

Ik gebruik Windows 7 64-bit.

Wat kan ik doen?

Voor je Office 2007 probleem:
Voer de stappen uit die hier staan.
Komt daar niets uit, probeer dan het installeren van deze software

Heel misschien is dan ook je Eset installatieprobleem opgelost, maar dat weet ik absoluut niet zeker.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hij installeert een hotfix. Is dit een goed teken? Het duurt namelijk nog wel even haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook tijdens het installeren van .NET Framework kreeg ik fout 1935

Wat kwam er uit de stappen van de eerste link?
Overigens zou je (als je alle stappen die ik aangaf gevolgd hebt) kunnen doen:
Download, installeer en start Windows Repair All in One
Eventueel sla je de Malwarebyte AntiMalware check over in het proces, doe de Check File System, doe de System File Check, maak het herstel punt en de backup van de registry.
In het keuzemenu op het einde in ieder geval aanvinken:
Reset Registry Permissions
Register System Files
Repair MSI
Restore Important Windows Services

Tijs.

Laatst bewerkt:
Nee helaas niet kreeg nog steeds dezelfde foutmelding.

Ok, ik heb zojuist mijn vorige posting (#5) uitgebreid met nieuwe instructies. Probeer die.

Tijs.

Hij is nu bezig en zal morgen de uitslag laten weten. Alvast heel erg bedankt voor de goeie hulp!

Tot je dienst. Hopelijk levert het het resultaat waar jij (en ik) op uit zijn. :)

Tijs.

Heeft niks opgeleverd helaas. Kreeg wel de melding toen ik mn pc opstartte dat het programma niet correct geïnstalleerd was maar meestal is dit vals alarm. Helaas. Nog andere ideeën?

Welk programma bedoel je nu? ESET of Office? En heb je de installatie van beide programma's geprobeerd?

Je zou (m.b.t. office 2007) hier kunnen kijken voor een mogelijke oplossing.

Tijs.

Heb alleen Office geprobeerd maar ik denk dat het een algemeen probleem is want AVG kan ik ook niet installeren. Op de laatste link die je gaf kon ik niet echt bruikbare info vinden helaas. Als je wilt kan ik je een log geven van de AVG error

?? Op mijn link staat o.a. een Fix-it programma dat je kunt downloaden&uitvoeren (deze Fix-it), een Fix-it programma vanuit deze link die kunt uitvoeren en nog handmatige instructies ook [Methodes 2, 3 en 4.]

Er is dus nog wel wat te proberen...

Tijs.

Heb beide geprobeerd. Tweede link vond corrupte Path Registry Files maar heeft het probleem niet op kunnen lossen. Methodes daarna had ik zelf al eens gedaan.

[...]Tweede link vond corrupte Path Registry Files maar heeft het probleem niet op kunnen lossen.[...]

Geeft (samen met de andere terugmeldingen/ervaringen van jou) het idee dat er inderdaad iets met de Windows Installer (=MSI) écht mis is.
Kan je nu even geen extra tips geven daaromtrent [jammer dat Windows Repair All in One blijkbaar geen oplossing bood.]
Hopelijk bedenk ik (of iemand anders) nog wat tips daaromtrent.

Tijs.

Toch wat gevonden (kan niet beoordelen of dit een van de fix-it's is die je eerder al gebruikt hebt): link
Er staan (naast bovengenoemde tip) nog enkele andere tips op deze pagina
[HKLM staat voor Hkey_Local_Machine bij de registry-sleutels, voor je beeldvorming.]

Ik vond dit (maar nog veel meer ook) toen ik googelede op: repair registry "windows installer"

Tijs.

En een andere, die je de standaard registry-instellingen van MSI laat terugzetten (wel n.a.v. een andere foutmelding als die jij kreeg, maar dat maakt wat mij betreft niets uit): hier
Heeft ook enkele basale MSI tests (Method 2 en Method 3).

Tijs.

Geen resultaat. Wat me wel opvalt is dat soms mijn NVIDIA Kernel Driver ermee ophoudt en zich dan herstart (krijg ik een melding van maar zou los kunnen staan van dit probleem)...

Ik heb geen opties meer zo snel. Mogelijk vind jij nog op google wat via de aangegeven (of een andere) zoekopdracht.
Natuurlijk kan het zijn dat iemand anders nog tips geeft.

Ik zie geen relatie van je probleem met die NVidia (-driver), eerlijk gezegd.

Tijs.

Heb je hier onlangs aan voorafgaand een beveiligingsprogramma gedeïnstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan