Na verbinding internet Laptop vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephen1991

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Hallo lezers,

Titel zegt genoeg,
als ik met me laptop verbinding maak met internet draadloos of kabel maak niet uit dan loop tie na een kleine 10 seconden helemaal vast?,
in veilige modus heb ik dat probleem niet, daar heb ik gewoon internet, zoals nu

Wat te doen?

Mvg Stephen

Hoi,
een aanwijzing dat in de normale modus e.o.a. (software)programma je verbinding blokkeert. Kan een virus,malware o.i.d. zijn maar hoeft niet.
In de veilige modus start de pc n.l. zonder software op.
Wat ook kan is dat de firewall niet goed geconfigureerd is. Heb je pas een nieuw programma geïnstalleerd ?
Kijk wat er allemaal mee opstart (msconfig>opstarten) en vink alle programma's ( je firewall e/o virussoftware in eerste instantie uitgezonderd).
Heb je het probleem nog dan vink je die ook even uit.
Als je dan wel verbinding hebt schakel je alles 1 voor 1 (te beginnen met de firewall en steeds herstarten) weer in, zo kom je hopelijk vanzelf achter de boosdoener.
Kijk evt. of systeemherstel je probleem oplost.
We horen het wel weer.

Laatst bewerkt:
Bij service alles uitzetten 1 voor 1 of bij Opstarten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Onder de tab "opstarten" alle vinkjes weghalen, herstarten en dan je firewall of internetsecurity inschakelen, dan weer herstarten en het volgende software-item aanvinken enz.
Kun je een screenshot bijvoegen van al je opstartitems voordat je begint?

Onder de tab "opstarten" alle vinkjes weghalen, herstarten en dan je firewall of internetsecurity inschakelen, dan weer herstarten en het volgende software-item aanvinken enz.
Kun je een screenshot bijvoegen van al je opstartitems voordat je begint?
Naamlooskk.jpg

ik ga nu alles uitzetten en dan hoor je van me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan