update iOS 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
heb net vanmorgen mijn Ipad 2 een update gegeven naar iOS 7 maar alles is veranderd Alle apps zien er anders uit. Alles ziet er minder duidelijk uit. Is dat weer te herstellen in het oude of is het nou eenmaal zo. Zelfs de apps updaten gaat anders, Het spel Wordon gaat helemaal niet meer open, En als ik de Ipad open moet ik elke keer een wachtwoord opgeven wat ik voordien ookj niet hoefde,

gr. TvS

wachtwoord kun je uitzetten in de instellingen.
ja ios7 is compleet gewijzigd en als je voor de tijd in de cloud een backup hebt gemaakt van ios6 dan kun je terug.

Hallo Toop,

Zie hier een topic van gisteren met hetzelfde probleem. Er staat in post #7 een linkje waarmee je kunt downgraden naar iOS6

ja ios7 is compleet gewijzigd en als je voor de tijd in de cloud een backup hebt gemaakt van ios6 dan kun je terug.

Dat heb ik niet. Gebruik de cloud niet

Hallo Toop,

Zie hier een topic van gisteren met hetzelfde probleem. Er staat in post #7 een linkje waarmee je kunt downgraden naar iOS6
Dat is voor de iphone en niet voor de ipad

Waar kan ik dat dan doen, het wachtwoord. Misschien kijk ik er overheen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die link gaat inderdaad over de iPhone, maar het topic waar ik naar refereerde gaat ook over de iPad, dus het werkt op dezelfde manier.

Bedankt, maar ben niet zo handig met comp. e.d dus ik denk dat ik me daar maar niet aan moet wagen. Accepteren maar.

Weet je waar bij de instellingen?

instellingen
algemeen
codeslot

En het is zo simpel he. Bedankt.

Gr.toop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan