GTA IV niet te verwijderen maar does no longer exists?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

appie19

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
hi iedereen,

ik zit met een probleempje. ik had laatst windows (7 ultimate) her geinstalleerd. gta4 zat er toen op. maar toen ik het er weer op probeerde te zetten liep de instalatie vast.
toen ik deze had afgesloten probeerde ik de reeds geinstaleerde bestanden te verwijderen. stom natuurlijk want deze bestanden zijn voorgoed weg(ik kan ze met een programma voor verwijderde bestanden ook niet meer terug krijgen) toen ik de game weer wilde instaleren kon ik alleen uit verwijderen,herstellen en bijwerken kiezen. alle opties zijn meerdere malen geprobeerd zonder resultaat. als hij bijv. bijgewerkt is en ik wil de game opstarten zegt deze (....the game does not exist). ook staat hij bij programmas maar hij kan niet meer verwijderd worden.

graag hulp hier bij (een oplossing zonder dat ik weer windows moet herinstaleren;) )

Probeer eens met CCleaner je register te reinigen zodat je alle bestanden van gta kwijt bent uit het register.

Laatst bewerkt:
meteen geprobeerd. k krijg nu een andere error maar de ene dat hij niet bestaat is iniedergeval weg

bij deze een prnt scrn van de error
error.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
nog een keer scannen kijken wat er gebeurd.

geprobeerd maar er veranderd niets. ik heb in de gta map gekeken maar er staan alleen maar losse bestanden in.

weer op nieuw opgestart en nu geeft hij weer de no exist error

ook dit heeft helaas niet geholpen

ik heb het geprobeerd maar als ik het spel weer opstart staan weer de modify/remove opties er. als revo vraagt of je het spel wil de-instaleren en je op ja klikt verschijnt weer de gta4 uninstaller en krijg ik een error.(iets met
secu nogwattes.) het spel staat nogsteeds in revo bij programmas

Die uninstaller van gta4 niet gebruiken, schuif hem weg ofzo en laat revo het doen of wil dat niet?

Weird, zoek de mappen van Rockstar op in of program files of in steam, weet niet waar je ze hebt staan en wis alles van GTA4.
Miss dat dat wil.

heb ik al gedaan.

ik moet er wel bij zeggen dat dit de oorzaak van het probleem was. de instalatie van het spel liep vast en deinstaleren liep ook vast dus verwijderde ik de map van rockstar. hierdoor komt het(denk ik) dat er ergens nog iets staat van gta4 maar dat de deinstalatie er niet meer op staat of zoiets

Verkenner laten zoeken naar gta, en met regedit32 via start uitvoeren ook.
Zal vast wel een map ook staan in users bij applicaties b.v.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan