Een behuizing maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

PcFreaker

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2013
hoi Helpmij!:D

van welk hout zou ik het beste een pc behuizing kunnen maken????

en zou je zo een ikea led staaf in de pc behuizing kunnen doen (its funny:cool:)

en hoe maak ik het brand veilig (het is hout,brand snel)

kan je een aanknop zelf ontwerpen???

ik reageer zo snel mogelijk terug!

Van het type hout dat je kan betalen ;)

Het hout moet bestand zijn tegen een warme droge omgeving, voor de rest maakt het niet zoveel uit. Je moet echter wel rekening houden met het feit dat hout warmte veel minder goed geleid en dus een zwaardere ventilatie nodig heeft dan een metalen kast.

De LED staaf van ikea die ik kan vinden is niet FCC gekeurd. De elektronica kan dus vervelende straling uitzenden. Gebruik op eigen risico dus. Brandveilig is niet (of nauwelijks) een overweging. De zelfontbranding temperatuur van hout ligt bij zo'n 400 graden. Als je computer vanbinnen een temperatuur bereikt van 400 graden heb je al een veel groter probleem. Pas wel op met lijm e.d.

De aanknop is redelijk eenvoudig en kan zelf gemaakt worden als je dat wilt.

hi hier ben ik weer,

heeft iemand een voorbeeld van een zelfgemaakte pc

ik kan het namaken en gebruiken!

als het prachtig is kan ik het opsturen!

:thumb:

Van het type hout dat je kan betalen ;)

Het hout moet bestand zijn tegen een warme droge omgeving, voor de rest maakt het niet zoveel uit. Je moet echter wel rekening houden met het feit dat hout warmte veel minder goed geleid en dus een zwaardere ventilatie nodig heeft dan een metalen kast.

De LED staaf van ikea die ik kan vinden is niet FCC gekeurd. De elektronica kan dus vervelende straling uitzenden. Gebruik op eigen risico dus. Brandveilig is niet (of nauwelijks) een overweging. De zelfontbranding temperatuur van hout ligt bij zo'n 400 graden. Als je computer vanbinnen een temperatuur bereikt van 400 graden heb je al een veel groter probleem. Pas wel op met lijm e.d.

De aanknop is redelijk eenvoudig en kan zelf gemaakt worden als je dat wilt.

Hoi wampier,
als je een voorbeeld hebt van een zelfgemaakte aanknop
weet ik dat je een goede helper bent!:thumb:!

PcFreaker

Ligt er een beetje aan wat je zoekt. Je kunt een standaard knop beplakken met hout, tot een helemaal zelf gefabriceerde knop. De knop is een simpele toggle-switch (kortsluiting). Dus alles wat even een kortsluiting genereert kan in principe dienen als knop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan