Website online zetten lukt maar niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruudajax

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2012
Hallo,allemaal

Het is me al eerder gelukt om een website online te krijgen,maar deze keer lukt het dus niet echt.
Het hosting bedrijf doet ruim 4 dagen erover om een vraag te beantwoorden,niet snel, dus kom ik maar even hier hulp vragen.

Index of /
Name Last modified Size Description
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo/ 06-Oct-2013 22:31 -
Index of -~rvpyncnh.htm 06-Oct-2013 19:34 153
ajax1/ 07-Oct-2013 00:24 -
home/ 06-Oct-2013 19:12 -
images/ 04-Oct-2013 13:40 -

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.25 (Unix) mod_ssl/2.2.25 OpenSSL/1.0.0-fips mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at www.voetbalfanshop.eu Port 80

Dit zie ik dus als ik mijn website open- link is: www.voetbalfanshop.eu
Nu heb ik al eerder de index weg gekregen in het verleden,maar nu gaat het niet!
Volgens mij moet ik de -index of enz- veranderen en dan uploaden met een ftp-programma,maar het veranderd dus online niet.
Dus ik maak een nieuwe pagina met de naam- index.html en upload deze dan,maar waarschijndelijk doe ik toch iets verkeerd.
Kan ik de index of - pagina weggooien en dan een nieuwe index.html pagina maken en uploaden?ik dacht van niet!
Heb al wel mappen erbij gemaakt en als ik deze open ,dan krijg ik wel de oefen tekst te zien.

Wie kan mij (weer) op weg helpen,of heeft voor mij wat tips?

mvrg
Ruud

Nog steeds de index pagina!

je moet je "Index of -~rvpyncnh.htm" renamen naar "Index.htm"

Goedendag,

Ben lekker bezig en het gaat ook wel lukken,maar ik heb nu nog een klein probleem
Pobeer de index pagina te veranderen,maar nu heb ik dit op mijn website-pagina:
Index of /
Index.html 07-Oct-2013 19:05 591
home/ 08-Oct-2013 11:06 -
images/ 04-Oct-2013 13:40 -

Apache/2.2.25 (Unix) mod_ssl/2.2.25 OpenSSL/1.0.0-fips mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at voetbalfanshop.eu Port 80

Had eerder de index.htm,dat kan ook volgens mij,maar hoe krijg ik toch deze pagina weer weg,iemand een idee.

mvrg
Ruud

waarschijnlijk moet je op je FTP inloggen en kan je daar alles weizigen/verwijderen.

ja, en hou alleen het bestand "Index.html" erin, en rename hem naar "index.html" , soms kan hij hiervoor gevoelig zijn.

ja, en hou alleen het bestand "Index.html" erin, en rename hem naar "index.html" , soms kan hij hiervoor gevoelig zijn.

ja,oke,maar bovenaan staat dus -cpanel- en dan volgt alles wat er dus in dit controle panel zit,kan ik dan echt alles verwijderen?

Ruud

verwijder alleen de map home en images.

ja,gedaan en nu krijg ik dit te zien:
Index of /
Index.html 07-Oct-2013 19:05 591

Apache/2.2.25 (Unix) mod_ssl/2.2.25 OpenSSL/1.0.0-fips mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at voetbalfanshop.eu Port 80

Ruud

Hoi,Remco

Dit staat er nu op de website:

eindelijk gelukt?

nu dan wel?

zeer bedankt voor de snelle hulp en nu kan ik eindelijk verder,bedankt!

mvrg
Ruud

helaas,het is nog niet gelukt,dacht dat het eindelijk goed was,maar waarschijndelijk pakte ik de pagina die op de HD stond.

ik heb nog steeds dit op mijn website:

Index of /
• Index.html

ik moet zo gaan werken en ik hoop U nog een tip voor mij heeft!!
deze pagina staat er ook tussen,kan ik deze niet weggooien?
er staat van niet,maar ja!
FrontPage Configuration Information

In the HTML comments, this page contains configuration information that the FrontPage Explorer and FrontPage Editor need to communicate with the FrontPage server extensions installed on this web server. Do not delete this page.

blijf ook zelf zoeken want ik wil weten waarom het niet lukt.

Ruud

helaas,het is nog niet gelukt,dacht dat het eindelijk goed was,maar waarschijndelijk pakte ik de pagina die op de HD stond.

ik heb nog steeds dit op mijn website:

Index of /
• Index.html

ik moet zo gaan werken en ik hoop U nog een tip voor mij heeft!!
deze pagina staat er ook tussen,kan ik deze niet weggooien?
er staat van niet,maar ja!
FrontPage Configuration Information

In the HTML comments, this page contains configuration information that the FrontPage Explorer and FrontPage Editor need to communicate with the FrontPage server extensions installed on this web server. Do not delete this page.

blijf ook zelf zoeken want ik wil weten waarom het niet lukt.

Ruud

nog steeds, Rename alleen nog "Index.html" naar "index.html" zonder de "", ik had dit namelijk zelf ook eerst met mijn website. En nadat ik dat had gerenamed, werd de pagina wel geopend als je naar die dns ging

oke,nu doet hij het weer wel,gelukt

sorry,ik zag de mededeling van Index naar index even over het hoord,scheelt maar 1 letter-hoofd of kleine letter,nooit geweten dat het verschilde,weer wat geleerd,nogmaals bedankt!

Geen probleem, zet de status maar naar opgelost.

De probleem was: dat Ruud zijn index het document "Index.html" had genoemd en de webpagina niet werd geladen. Nadat hij dit had gerenamed naar "index.html" werd de pagina wel geladen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan