Laptop start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wdevlies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2013
Ik had op afsluiten geduwd en dit duurde redelijk lang, omdat we haast hadden heb ik mijn laptop zo dichtgeklapt en meegenomen.
Eenmaal thuis gekomen krijg ik de laptop niet meer aan de praat, als ik deze met de knop uitzet en weer aanzet krijg ik eerst een normaal scherm, dat van het merk van de pc. Daarna krijg ik een donker scherm met mijn muis, die ik zonder vertragingen kan bewegen over het scherm.

Normaal gezien heb ik dan een vergrendelingsscherm. Maar hier geraak ik niet toe. Ik probeerde al wat codes op het klavier zoals taakbeheer en dergelijke. Niets leek te werken. Iemand nog tips?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    102,2 KB · Weergaven: 35
  • image.jpg
    image.jpg
    99,6 KB · Weergaven: 22
Werkt F8 die je gelijk na het opstarten intrommelt ook niet?, dan zou je naar veilige modus kunnen gaan en een systeemherstel uit kunnen voeren.

Werkt F8 die je gelijk na het opstarten intrommelt ook niet?, dan zou je naar veilige modus kunnen gaan en een systeemherstel uit kunnen voeren.

Hartstikke bedankt voor de snelle reactie,
Jammer genoeg werkt dit ook niet.

Stroomadapter uit de laptop halen, batterij uit de laptop halen, stroomadapter weer aan de laptop aansluiten (dus batterij is niet teruggeplaatst), laptop opstarten.

Kijk wat dat oplevert.

Tijs.

Bedankt voor de input Tijs , ik heb het geprobeerd, maar jammer genoeg verliep het niet anders dan met batterij.

Ook dit heeft dus niet geholpen. Zijn er nog ideeën?

Aan een windows 8 dvd zien te komen want die zal er wel zijn bijgeleverd en opstarten ermee, daar heb je diverse opties om de boel aan de gang te krijgen of garantie claimen, de lap zal toch geen 2 jaar oud zijn? al staat er Pentium op de buitenzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan