PeterdeBruin
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 mrt 2012
Ik gebruik een log-in veld met gebruikersnnaam en een wachtwoord check ( in PHP ) om alleen leden toegang tot een extra deel van onze website te geven. Gebruik hiervoor WAMP server met Dreamweavervoor development en onderhoud op een dedicated windows-7 systeem. Nu doet zich het vreemde voor dat de browsers als Google Chroom, Mozilla Firefox, Safari en Internet-explorer allemaal werkten tot ik vandaag dat ik na een verandering van namen in ons ledenbestand ze allemaal nog eens checkte. Ik gebruik zelf geen IE.
Blijkt dat ik met behulp van IE-10 ( versie 10.0.9200.16686) nu niet meer kan inloggen !
Alle andere browsers werken gewoon als vanouds zonder problemen.
Nu zag ik ook voor het eerst dat ik bij deze nieuwe IE-10 in het wachtwoord vakje/veld nu ook een symboltje als een oogje te zien krijg. Als je hierop klikt dan verschijnt het wachtwoord gewoon als tekst in plaats van de gebruikelijke ***** . Heeft iemand meer ervaring met IE en wat eraan te doen want er zijn wel erg veel mensen die IE gebruiken en nu dus niet in kunnen loggen waarschijnlijk vanwege die truc met het oogje.
Blijkt dat ik met behulp van IE-10 ( versie 10.0.9200.16686) nu niet meer kan inloggen !
Alle andere browsers werken gewoon als vanouds zonder problemen.
Nu zag ik ook voor het eerst dat ik bij deze nieuwe IE-10 in het wachtwoord vakje/veld nu ook een symboltje als een oogje te zien krijg. Als je hierop klikt dan verschijnt het wachtwoord gewoon als tekst in plaats van de gebruikelijke ***** . Heeft iemand meer ervaring met IE en wat eraan te doen want er zijn wel erg veel mensen die IE gebruiken en nu dus niet in kunnen loggen waarschijnlijk vanwege die truc met het oogje.