WIFI opnieuw automatisch inschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kinderbueno

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2013
Hallo,

Ik heb vorige mijn mijn (oude) laptop geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd. Nu is er een klein dingetje dat een beetje storend is: elke keer de laptop opstart moet ik opnieuw op FN + F7 duwen om de Wifi in te schakelen. Vroeger ging dit automatisch, ik weet ook niet waardoor dit komt.

Is er een manier om dit op te lossen?

Het is een Medion laptop, en wat er hier (http://www.computeridee.nl/faqman/netwerk/draadloos/wifi-adapter-automatisch-inschakelen) staat heb ik al geprobeerd maar helpt niet..

Ideeën zijn welkom! Het is iets kleins, maar het zou wel handig zijn om het te kunnen oplossen

Ohja, en ter aanvulling op de link: in de BIOSsetup konden we een dergelijke optie niet vinden. Die instelling onder apparaatbeheer heb ik wel veranderd maar dat heeft niet geholpen.

Kijk eens bij de energie instellingen van dat ding.
Zijn ook alle drivers via de Medion side of vanaf de cd geïnstalleerd of wordt er op die van windows gebruikt?

Kijk eens bij de energie instellingen van dat ding.
Zijn ook alle drivers via de Medion side of vanaf de cd geïnstalleerd of wordt er op die van windows gebruikt?

De energie-instellingen hebben we al geprobeerd, dat hielp niet.
Alle drivers zijn via de cd van Medion geïnstalleerd.

Vaak zijn er hulpprogramma's die er puur voor zijn om wifi (en soms ook Bluetooth etc.) aan- en uit te zetten (dus dat je géén schuifje/toetscombinatie/etc. nodig hebt om het in te schakelen). Kijk of je zoiets kunt vinden in de software van Medion.

Tijs.

Vaak zijn er hulpprogramma's die er puur voor zijn om wifi (en soms ook Bluetooth etc.) aan- en uit te zetten (dus dat je géén schuifje/toetscombinatie/etc. nodig hebt om het in te schakelen). Kijk of je zoiets kunt vinden in de software van Medion.

Tijs.

Waar kan ik die hulpprogramma's vinden? Heb al eens gezocht op internet maar dat maakt me niet veel wijzer

Zonder vermelding van type laptop lijkt het me logisch dat we dat niet kunnen! En dan bedoel ik de precieze aanduiding, incl. ook het MT/LD nummer en/of het MSN nummer.

Verder kun je ook zélf gaan zoeken naar drivers en software, op deze link en deze link en deze link

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan